Кожного сезону магазини влаштовують різноманітні акції для покупців. Проте треба бути дуже обережними, щоб не потрапити на вудочку неякісних товарів та послуг.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомляє ТСН.
Найчастіше покупці мають справу саме з так званими імітованими знижками. Це той випадок, коли ціну на речі спочатку завищують, а потім опускають практично до попередньої межі.
Зазвичай, супермаркети влаштовують такі акції раз на сезон, перед зміною колекцій
За словами професійного байєра Анни Луковкіної, знижки в 70% і більше не вигідні для магазинів, утім деякі дійсно йдуть на такий крок, аби звільнити місце для нової колекції.
Анна зазначила, що знижка в 90% - велика рідкість, і зазвичай під такі ціни припадає одяг останнього розміру або розпаровані речі.
Відомо, що реальна собівартість одягу може бути в три рази меншою. Націнки пояснюються різними чинниками.
У вартість входять податки, оренда, митниця й виручка. Якщо через знижку вартість речі менша від її собівартості, "то магазин просто хоче її позбутися". Найоптимальнішою знижкою, за словами професійного баєра, вважається 50%.
Читайте також: Українська дизайнерка стала феноменом культового європейського видання
Тому перед тим, як скористатися привабливою пропозицію, потрібно кілька разів перевірити якість одягу, причину такого розпродажу, і головне – репутацію самого магазину.
Нагадаємо, раніше українська дизайнерка підкорила відоме європейське видання нестандартною лінією одягу. Metal Magazine вже зробили зйомку з RCR Khomenko.