Кожного сезону магазини влаштовують різноманітні акції для покупців. Проте треба бути дуже обережними, щоб не потрапити на вудочку неякісних товарів та послуг.

Про це повідомляє ТСН.

Найчастіше покупці мають справу саме з так званими імітованими знижками. Це той випадок, коли ціну на речі спочатку завищують, а потім опускають практично до попередньої межі.

Зазвичай, супермаркети влаштовують такі акції раз на сезон, перед зміною колекцій

За словами професійного байєра Анни Луковкіної, знижки в 70% і більше не вигідні для магазинів, утім деякі дійсно йдуть на такий крок, аби звільнити місце для нової колекції.

Популярні новини зараз
Боргів не обібратися, якщо забудете про це: українцям нагадали про важливу процедуру Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Для пенсіонерів буде більше грошей у квітні Нова смертельна хвороба набирає обертів - "корона" допомогла їй обійти імунітет
Показати ще

Анна зазначила, що знижка в 90% - велика рідкість, і зазвичай під такі ціни припадає одяг останнього розміру або розпаровані речі.

Відомо, що реальна собівартість одягу може бути в три рази меншою. Націнки пояснюються різними чинниками.

У вартість входять податки, оренда, митниця й виручка. Якщо через знижку вартість речі менша від її собівартості, "то магазин просто хоче її позбутися". Найоптимальнішою знижкою, за словами професійного баєра, вважається 50%.

Читайте також: Українська дизайнерка стала феноменом культового європейського видання

Тому перед тим, як скористатися привабливою пропозицію, потрібно кілька разів перевірити якість одягу, причину такого розпродажу, і головне – репутацію самого магазину.

Нагадаємо, раніше українська дизайнерка підкорила відоме європейське видання нестандартною лінією одягу. Metal Magazine вже зробили зйомку з RCR Khomenko.