З не зовсім зрозумілих причин в останні кілька днів аеропорт Бориспіль став привертати увагу громадськості та медіа до свого існування. То літак у них загасили, який попередньо самі ж і підпалили, то звіт про боротьбу з розкраданням цінностей з багажу презентували. І все б нічого, якби статистика, представлена в згаданій вище доповіді, не була такою невтішною. Журналісти порталу "Знай.ua" вирішили розібратися, з якою ж метою менеджмент головних повітряних воріт України вирішив відкрити настільки неприємні факти про своє підприємство.

Вдаримо Viber-ом по розкраданню!

Майже чотири місяці тому, перед початком сезону відпусток, виконуючий обов'язки гендиректора аеропорту "Бориспіль" Євген Дихне презентував "інноваційну" систему прийому заявок про крадіжки особистих речей пасажирів. Суть інновації полягає в тому, що на стійках реєстрації з'явилися оголошення, що містять прямий номер мобільного телефону (до речі, навіть зареєстрований у Viber), дані облікового запису Skype та адресу електронної пошти, за якими постраждалі могли б звернутися безпосередньо до новопризначеного "багажного детектива" Марини Фастовець. Власне, на цьому "космічні технології" і закінчуються.

Чим пишаємося?

По закінченню чотирьох місяців з'явилися перші результати прогресивних змін на підприємстві. На спеціально зібраній прес-конференції все ті ж таки Євген Дихне та Марина Фастовець з почуттям виконаного обов'язку презентували оперативне зведення з багажних фронтів. Так, за даними менеджменту аеропорту, з початку цього року на підприємстві було зафіксовано 73 випадки розкрадання власності пасажирів. Причому, за перших 5 місяців (до появи згаданих вище оголошень) було зареєстровано всього 27 заяв про крадіжку. Не важко підрахувати, що за наступний період (на 30 днів коротший) зі своїми скаргами до "багажного детектива" звернулося майже в 2 рази більше постраждалих. Для порівняння, за весь 2015 рік працівники аеропорту отримали лише 85 подібних заяв від тих, хто мав нещастя відвідати цю установу. Як би там не було, за словами менеджменту аеропорту, зазначені вище цифри свідчать про те, що інновації виконали свою місію: надали пограбованим людям можливість заявити про свою проблему. Однак співробітники порталу "Знай.ua" вирішили подивитися на цей факт трохи під іншим кутом. Адже незважаючи на те, що статистика - річ точна і уперта, вона володіє і ще однією цікавою властивістю: отримані цифри можуть бути інтерпретовані по-різному. Ми, звичайно, не заперечуємо вірогідності того, що з введенням нового способу комунікації стало куди простіше достукатися до адміністрації аеропорту. При цьому, нам було складно не звернути уваги на те, що в сухому залишку згадані вище цифри свідчать в основному про те, що кількість крадіжок на підприємстві - росте.

Популярні новини зараз
Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Астролог побачив у травні "лихо" для України Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

Ще декілька цікавих цифр

Крім того, в рамках зустрічі з журналістами була озвучена й інша, не менш неприємна статистика. Так, за даними адміністрації, з 46 зафіксованих епізодів пропажі цінних речей з багажу пасажирів, на даний момент було розкрито цільних 3. Ще в 10 випадках зниклі речі просто знаходилися і поверталися власникам. Дуже вже це нагадує ситуацію, коли "застукані" кишенькові злодії позбавляються від вкраденого і на блакитному оці заявляють, що бачать цей предмет вперше.

Чи так усе погано?

Однозначно відповісти на питання: куди і чому пропадають речі з закритих валіз (а іноді і самі валізи), керівництву "Борисполя" на даний момент не вдається. Кажуть, що і камери уздовж вантажної стрічки стоять, і кількість людей, які контактують з багажем, скоротили до мінімуму. Але все марно. Більше того, часто навіть коли вдається знайти злодія, дуже складно довести сам факт крадіжки.

Мафія – безсмертна

Але найбільш шокуючим стало інше нещодавнє зізнання в.о. гендиректора "Борисполя". Зокрема, Євген Дихне заявив, що найчастіше, навіть якщо вдається провести вдале службове розслідування або зловити злочинця "на гарячому", він з великою ймовірністю зможе уникнути кримінальної відповідальності. За словами Дихне, громадяни злодії аеропорту Бориспіль, які організовано орудують на підприємстві протягом не одного десятка років, змогли обзавестися не тільки значними матеріальними благами, а й іменитими правозахисниками.

Мінімізація ризиків

Описана вище історія закономірно породжує цілу низку питань про те, хто винен в ситуації, що склалася, і що з цим робити? І якщо з першою частиною відповідей в Україні історично не склалося, на питання, пов'язані з тим, як максимально убезпечити себе від майнових втрат, ефективні відповіді все ж існують. Серед іншого бувалі мандрівники радять 3 основні методи. По-перше, намагайтеся не брати з собою цінних речей або великих сум грошей. Для тих, хто ризикне не скористатися цією порадою - існує пропозиція номер 2: за можливості перевозьте цінні речі ручною поклажею і попередньо перевіряйте інформацію про гранично допустиму її вагу. І третє: упаковуйте валізи в спеціальну плівку, адже, як виявилося, багажні злодії - досить ледачі люди, яким іноді просто не хочеться відволікатися на те, щоб її зняти.