У Єкатеринбурзі на міжнародній виставці "Іннопром" віце-прем'єру Росії Дмитру Рогозіну представили літак L-410 NG. Виготовлятиме його Уральська гірничо-металургійна компанія.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомляє агентство ТАСС.
Чеська компанія Let Kunovice виготовляє літаки L-410 з 1969 року. Однак у Росії його видали за власну розробку. Невеликий літак розхвалювали до такої міри, що порівняли його з Boeing-737.
Однак таке порівняння абсолютно не коректне, оскільки вони належать до абсолютно різних класів.
L-410 це маленький регіональний літак на 17-19 пасажирів з дальністю польоту максимум на 1500 км з максимальною швидкістю 417 км / год. Boeing-737 - в десять разів важче і може перевозити 100-200 пасажирів на відстань до 6000 км з максимальною швидкістю 910 км / год.
Boeing 737 експлуатується настільки широко, що в будь-який момент часу в повітрі знаходиться в середньому 1200 літаків, і кожні 5 секунд у світі злітає і сідає один 737.
Читайте також: Український Ан-178 став зіркою авіашоу в Франції
У УГМК-Холдингу повідомили, що в результаті модернізації було створено 12 тисяч нових деталей. Пару років піде на випробування літака і в 2017 році компанія планує почати серійне виробництво.
Однак збільшення кількості деталей призведе до збільшення витрат людино-годин на його експлуатацію. L-410 вперше вилетів в 1971 році і особливо не потребує додаткових випробуваннях.
У компанії також відзначили, що з усіх деталей лише двигун виготовлений в США, а це всього 10% від усіх запчастин. Однак це сама високотехнологічна частина літака. Без нього повітряне судно можна буде тільки кататися по злітній смузі.
Сам Рогозін серед інших переваг російського аналога Боїнга-737 відзначив також, що він на 10% дешевше американських аналогів.