Американець українського походження Нік Розар заснував бренд Hetmans, що спеціалізується на сонцезахисних окулярах ручної роботи.

Про це повідомляє сайт "Голос Америки".

Розар відвідував батьківщину своїх предків, де і познаймився з унікальною технікою різблення гуцульських майстрів.

Спочатку хлопець не знав, як перенести це мистецтво в західний контекст.

Натхнення прийшло тоді, коли він випадково зустрів знайомого у сонцезахисних окулярах з "голою" дерев'яною оправою.

Популярні новини зараз
Перевіряйте банківську картку: українцям додатково виплатять по 4000 гривень Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору Гроші на дітей: в Україні збільшилася сума допомоги батькам новонародженої дитини Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити
Показати ще

Тоді Нік Розар знайшов новий напрямок українського мистецтва. Йому вдалось поєднати аутентичність гуцульських мотивів та західний фешн.

Всі оправи виготовляються вручну в Україні, одна така пара обійдеться модникам у 170 доларів.

Чимало американських зірок стали справжніми фанами окулярів Hetmans.

Рекламний лозунг українсько-американського бренду: "Мистецтво, яке ви одягаєте".

Як повідомляв портал "Знай.ua", стало відомо, які сукні рекомендують дизайнери на випускний бал 2017.