Дівчинка Хлою стала відомою в мережі завдяки відеоролику, де вона скептично реагує на поїздку в Діснейленд.

Погляд маленької Хлої настільки сподобався користувачам, що його й досі використовують для позначення здивування або скепсису. Side-eyeing Chloe (Хлоя спантеличена) – таку назву вводять у пошуковик користувачі, щоб знайти збентежене обличчя дівчинки-мема.

Компанія Google вирішла зробити Хлої подарунок. Її запросили до штаб-квартири Google в Бразилії. Там дівчинці провели екскурсію і влаштували сюрприз.

Хлоя не очікувала, що кадр з її обличчям буде надрукований на дверях ліфта та сіті-лайтах компанії.

Популярні новини зараз
Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду РФ може відкласти наступ через несподівані обставини Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще