Відома шведська меблева компанія Ikea хотіла обійти в рейтингах одну з найпопулярніших мереж фастфуду, за що і поплатилася.

Мюнхенське рекламне агентство Setup, яке представляє німецьке відділення Burger King, висміяло таку спробу в новому рекламному ролику.

У відео група рятувальників хот-догів за сигналом тривоги поспішає в магазин Ikea, де варяться сосиски. Щоб "реанімувати" їх, рятувальники прихопили переносний гриль і засмажили. Після цього на екрані з'являється слоган: "Хот-доги не вміють плавати - і ми повинні їх врятувати". Сам відеоролик зробили в стилі колись популярного фільму "Рятувальники Малібу".



Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" повідомляв про те, що мережа ресторанів швидкого харчування Burger King претендує на бельгійську корону.

Популярні новини зараз
Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще