Зірка фільму "50 відтінків сірого" Дакота Джонсон стала одним з трьох облич рекламної компанії нового аромату Gucci Bloom, знявшись у ніжному відео разом з актрисою і моделлю Харі Неф і художницею Петрою Коллінз.

Ролик вже опублікували на офіційному YouTube-каналі модного Дому.

Автор парфума - новий креативний директор Gucci Алессандро Мікеле. На його думку, саме ці три дівчини якнайкраще здатні передати волелюбний і життєрадісний дух аромату.

У відео героїні купаються, п’ють чай, відпочивають серед величезної кількості квітів.

За задумом "батька" парфуму, Bloom має подумки переносити жінку з будь-якої точки планети у квітковий сад, переповнений неймовірними ароматами.

Популярні новини зараз
Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
Показати ще

Як писав інформаційний портал "Знай.ua", хакери злили в мережу інтимні фотографії Дакоти Джонсон.