Через те, що імпорт став занадто дорогим, українські товари потихеньку витісняють іноземні. За словами експертів, частка вітчизняних продуктів у супермаркетах збільшилася з 70% до 85%. А обсяг імпортних речей зараз скоротився майже на 50%, пишуть Вести. Бизнес.

У супермаркетах тепер можна купити моцарелу або "італійську" ковбасу вітчизняного виробництва. Поступово зникають дорогі італійські макарони, хлібці і тости, на їх місце приходять українські аналоги. Також менше стало імпортних йогуртів, замість них з'являються нові українські бренди.

"У цьому сегменті продукція коштувала на 30-40% дорожче, ніж вітчизняна. Коли вона практично пішла з полиць супермаркетів, її замінили українські товари", - розповів експерт Української асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко.

У підсумку, за його словами, ринок української продукції зріс з 70% до 85%, але в грошовому вимірі він просів на чверть.

"За перші півроку в натуральному вимірі продажі впали на 25% в роздрібному товарообігу. На 7-8% збільшилася частка української продукції, але в цілому вони стали заробляти менше", - додав він.

Популярні новини зараз
Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Це має робити кожен, хто має смартфон: чохол і скло на екран не захистять Валютний ринок чекають важливі зміни: як можна буде здати чи купити долари
Показати ще

Читайте також: Навесні росіян чекає тотальний дефіцит, черги і падіння рубля - експерт

Та ж тенденція відбувається і на речовому ринку. Імпортні товари відходять на другий план, а українські виробники зараз у фаворі. Все частіше у великих містах проходять ярмарки українських виробників, де демонструють свої товари початківці дизайнери. За словами дистриб'ютора взуття в Україні Олексія Сивака, в країні зараз близько 70% товарів вітчизняного виробництва.

"Виробники навіть почали відмовлятися від імпортної сировини. Частина українських виробників використовують вітчизняну сировину навіть для підошов, підкладок", - зазначив він.

За словами партнера української Асоціації рітейлерів Олександра Фіалка, національний виробник отримав шанс.

"Зараз народжується багато цікавих наших брендів, які відкривають свої магазини в торгових центрах. Через кілька років частка виробника національного текстилю серйозно збільшиться", - говорить Фіалка.

У той же час обсяг імпортних промислових товарів скоротився на 30-50%. Про це розповіла директор Асоціації рітейлерів України Яна Зубар.

"Звичайно, така ситуація допоможе піднятися нашому вітчизняному виробнику", - зазначила вона.