Схема, якою користуються багато власників авто з єврономерами, зовсім скоро може стати неробочою. Чиновники розробили законопроект, який передбачає заборону на передачу права керування машиною стороннім особам. Інакше кажучи, їздити на авто зможе тільки той, хто ввіз його на територію України.



"Передача в управління автомобіля громадянину України - апріорі неможлива", - говорить глава Комітету Верховної Ради з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна і підкреслює, що тимчасове ввезення вводитиметься з обмеженням для осіб, які можуть користуватися такими автомобілями. Також чиновники розглядають варіант ввести норму, яка дасть поліції право затримувати автомобіль і транспортувати його до кордону. Про це пише Ubr.ua.

Деруть три шкури

Чи неголовна причина небажання проходити розмитнення - завищене ввізне мито і вимога сплати ПДВ. Принаймні так кажуть активісти, що виступають за легалізацію своїх авто. Від влади вимагають простого і доступного механізму легалізації вже завезених до України автомобілів на єврономерах і встановлення розумної ставки загальних платежів до бюджету.

Популярні новини зараз
Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня З 28 квітня та до 5 травня: "Нафтогаз" закликав споживачів оглянути газові лічильники Зобов'язали передати списки: ТЦК посилює "полювання" на ухилянтів Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще


"Якби спочатку ставки за розмитнення транспортних засобів були б адекватними, тоді в Україні не було б цієї проблеми. Адже в Україні значно дешевше їздити на єврономерах, аніж сплатити всі мита за розмитнення", - заявила юрист Ангеліна Рудковська.

Южаніна зазначає, що в розробленому законопроекті передбачено тимчасове зниження ставок ввезення для таких автомобілів, що допоможе власникам розмитнити їх не так дорого, як зараз. Розраховувати платіж будуть виходячи з віку авто. Зараз розмитнення легкового автомобіля 2014 випуску, орієнтовною митною вартістю 400 тис. грн. з об'ємом двигуна 2,2 л., що працює на бензині, обійдеться в кругленьку суму. Ввізне мито - 1 тис. євро, акцизний збір - 3600 євро, ПДВ - 3700 євро. Разом: більше 8 300 євро.

Ставки знизять, але цього недостатньо

Новий законопроект говорить, що за розмитнення аналогічної євробляхи потрібно буде заплатити, в середньому, удвічі менше. Ставку розрахують виходячи з віку машини, і чим старше вона, тим дорожче обійдуться митні формальності. На даний момент власникам вигідніше платити акцизний збір відповідно до закону №1389, який передбачає пільгове розмитнення для авто не старше 2010 року випуску.



До слова, більшість автомобілів на євробляхах набагато старші, а тому активісти не в захваті від нових законодавчих ініціатив.

"Бачили розрахунки за новими пропонованими ставками. Ціна не дуже приємна, і більшість авто все одно буде дорого розмитнити, оскільки прив'язка йде до року автомобіля. Є багато судових позовів з приводу прострочки перебування авто в Україні, багато з них оскаржувалися. Але всі ми розуміємо, якщо порушив - відповідай. Так, лазівка ​​їздити на авто є, але, будьте ласкаві, не порушуйте терміни транзиту або тимчасового ввезення - і все буде нормально", - розповіли представники "АвтоЄвроСила" і відзначили, що розробляють власний законопроект, який допоможе нарешті вирішити проблему контролю автомобілів.



Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" писав про те, що в мережі показали, як виглядають найкращі автомобілі на єврономерах.