Федеральний антимонопольний комітет Росії оштрафував видавничий дім "Фешн прес" на 1,6 млн рублів через порушення правил розміщення реклами.

Як повідомили у комітеті, вони виявили 13 порушень у статтях, де мова йшла про певні продукти, але не було спеціальної рекламної позначки.

"У журналі Cosmopolitan опублікували редакційну статтю, спрямовану на привернення уваги читачів до об'єкта рекламування - сервісу "Get Taxi", не супроводжуючи позначками "на правах реклами" або "реклама", - наводить приклад відомство.

Окрім цього, журнал Esquire випустив рекламу мобільного додатка Sports.ru без вказівки вікової категорії, та рекламу медичного препарату, який відпускається лише за рецептом.

Читайте також: Розслідування вбивства Нємцова продовжили ще на три місяці

Популярні новини зараз
Пенсіонерам видадуть сертифікати на 400 гривень Будуть під постійним обстрілом: астролог вказав, на які міста чекає пекельний тиждень Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються За безкоштовні поїздки в автобусах тепер доведеться платити
Показати ще

Видавничий дім "Фешн прес" випускає такі популярні журнали, як Cosmopolitan, Harper's Bazaar, Esquire та "Популярна механіка".