Берлінський метрополітен славиться низькою якістю сервісу і гарними рекламними компаніями. Черговим підтвердженням цього став ажіотаж, викликаний кампанією приуроченою до ювілею столичної підземки. Вся справа в тому, що компанія Adidas вирішила випустити лімітовану серію кросівок з вбудованим проїзним квитком на рік. Черга за рідкісними кросівками вишикувалася більш ніж за добу до відкриття магазину. Як повідомляє ICTV, проїзний спрацьовує, тільки якщо пасажир взутий в кросівки.

Компанія Adidas випустила серію кросівок EQT Support 93/Berlin зі вшитим усередину річним проїзним квитком для транспорту в Берліні (Німеччина). 15 січня о 5.00 за кросівками вишикувалася величезна черга. Випуск приурочений до 90-річчя системи берлінського транспорту. Всього фірма випустила 500 пар взуття. Продажі почалися 16 січня. На кросівках є вставки кольору сидінь берлінського транспорту. За словами директора Adidas Originals, таким чином компанія вирішила "висловити вдячність" берлінській міській культурі.

Кросівки з квитком коштують €180, річний проїзний в Берліні коштує €761. Квиток діє до кінця 2018 рік в метро, трамваях, автобусах і поромах. Головна умова — кросівки повинні бути надіті на пасажира, якщо нести їх в руці або коробці, вони не спрацюють. У черзі зібралося 550 осіб, багато з них чекали з суботи, їх перерахували і занесли в список. Пізніше людей перерахували і тих, хто не відгукнувся, виключили зі списку. Очевидці розповіли, що багато хто в черзі розгорнув на вулиці намети і переносні столики.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про транспорт, що літає над водою

Популярні новини зараз
Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще