Мережа магазинів цифрової техніки з Владивостоку, Росія, DNS видалила рекламний ролик до 23 лютого, в якому зв'язану дівчину змушують закопувати подаровані шкарпетки. Користувачі соцмереж бурхливо відреагували на ролик, тому директору компанії довелося вибачитися.

Згідно з сюжетом, хлопець вивозить заплакану дівчину в ліс, вона зв'язана і лежить у багажнику. Тоді він кидає їй лопату і змушує закопувати подарунки, потім помічає, що тим же займається знайомий і його дівчина. В кінці виявляється, що все це — страшна фантазія дівчини, яка викидає куплені шкарпетки і йде за подарунком в DNS. Так, реклама завершується помітною фразою: "Чоловічі подарунки без ризику для життя".

Юзери звинуватили компанію DNS у пропаганді насильства, зображенні чоловіків як маніяків і знищенні власної репутації. Також коментатори пообіцяли відмовитися від покупок у цьому магазині і назвали ролик "апофеозом сексизму, насильства і жінконенависництва".

Директор журналу OFF з Владивостоку Павло Солеварів заявив, що автори реклами "хотіли хайпанути" на тему насильства і знали, що така реклама окупиться.

Популярні новини зараз
Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду Головне за 24 квітня: бунт українців у Польщі, трагедія Каті Репяхової, важливий день та різке підвищення цін Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
Показати ще

"Ви як хочете, але для мене тепер придбання чогось в DNS рівнозначно підтримки ****** [дурнів], піднімають руку на жінок. І змінити моє ставлення до ритейлеру зможе тільки чесне, щире, добре публічне, відповідальна справа. Наприклад, виділення великих сум на фонди підтримки жертв домашнього насильства. Пора вже і в нашій країні людям навчитися нести відповідальність за необдумані кроки", - пише в мережі Солеварів.

У свою чергу директор DNS Дмитро Алексєєв назвав власну рекламу "ідіотизмом маркетингу" і зазначив, що ролик зняли в одному з регіональних підрозділів компанії.

"Експеримент є частиною корпоративної культури DNS, як і нормальне ставлення до неминучих помилок при цьому. Самому мені дійсно здається, що гумор злегка віддає сексизмом. Хочу вибачитися перед усіма, чиї почуття міг торкнутися цей ролик. Ніякої цінності для компанії подібні ролики не створюють, піднятий хайп того не вартий", - зазначив він.

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що скандальна телеведуча Катерина Андрєєва більше не з'явиться в ефірі російського телеканалу. Відтепер вона буде вести новини тільки для Далекого Сходу, а в західних часових поясах її змінить Кирило Клейменов.