Польський президент Анджей Дуда заявив, що відмовляється надсилати вітання на адресу президента РФ Володимира Путіна стосовно його перемоги на виборах.

"Президент не надсилатиме вітань президенту Путіну у зв’язку з голосуванням, яке відбулося у Росії. Тим паче, що, зрештою, Польща у цих виборах не брала участі, а зазвичай вітання надсилають ті, хто у виборах програв. Трошки кумедно, що дехто намагається надіслати вітання до оголошення і затвердження результатів виборів", - підтвердив голова канцелярії лідера Польщі Кшиштоф Щерський.

За його словами, Дуда свого часу вирішив обмежитися хіба що суто дипломатичним листом з приводу призначення господаря Кремля на посаду. Як відомо, за результатами опрацювання більшої частини бюлетенів Володимир Путін набирає 76,67% голосів, слідом за ним – Павло Грудінін (11,79%), третє місце дісталося Володимиру Жириновському (5,66%), на четвертій сходинці – Ксенія Собчак (1,67%), а у Григорія Явлінського - 1,04%.

Популярні новини зараз
Астролог побачив у травні "лихо" для України Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити Це має робити кожен, хто має смартфон: чохол і скло на екран не захистять
Показати ще

Минулого року в РФ також скасували спеціальні відкріпні посвідчення, тобто прописка під час голосування не мала значення – було достатньо подати заяву у відповідні органи.

Встигли визначитися і за кордоном: у США голосування пройшло в Нью-Йорку, Вашингтоні, Сіетлі, Х'юстоні, Німеччини – Берлін, Гамбург, Франкфурт, Мюнхен, Лейпциг, Бонн, у Великобританії – Лондон, Единбург; у Франції – Париж, Марсель, Ліон, Страсбург, Бордо, Байонна, Вільфранш-сюр-Мер, Монте-Карло, Эстийак.

Дивіться: У Росії завершили підраховувати голоси на виборах президента

Як повідомляв портал "Знай.ua", британська аналітична компанія Cambridge Analytica тривалий час втручалася в хід виборів у різних країнах світу – вдавалися до різних методів, зокрема спеціально поширювали ганебну інформацію про кандидатів та навіть давали хабарі. Дані про кандидатів розміщували навіть у соціальних мережах, діяли не від власного імені, використовуючи фальшиві облікові записи. Часто маскувалися під студентів, або туристів. У США розпочали розслідування змови перед виборами Facebook і Cambridge Analytica (2016 рік). Йшлося про отримання доступу до секретних даних та розробку окремого алгоритму політичних уподобань виборців. У Facebook дізналися про витік даних і зажадали від британців видати всі матеріали, але ті відмовилися.