Кожен фірмовий магазин, офіс, дата-центр Apple, а також всі офіційні підрядники компанії перейшли на поновлювані джерела енергії. Про це йдеться на офіційному сайті Apple.

Компанія перейшла на "чисте" електрика в 43 країнах світу. Компанія вже має 25 працюючих проектів з відновлюваної енергії, всього вони генерують 626 мегават, з яких 286 мегават — від генераторів сонячної енергії. Ще 15 проектів знаходиться на стадії будівництва.

Видання The Verge зазначає, що не дуже ясно, наскільки Apple використовує "чисту" енергію, і враховує роботу Apple Store, робота якої пов'язана з міськими електромережами.

Зазвичай "чистою енергією" називають поновлювані джерела енергії, такі як сонячні панелі, гідроелектростанції і вітрогенератори.

Популярні новини зараз
Ухилянтам готують суворі обмеження: зроблять все, щоб йшли до ТЦК Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що відомий дизайнер Мартін Хайєк продемонстрував концепт накладних навушників Apple.

Відомо, що Apple розробляє ще одні фірмові навушники на додаток до AirPods. Тільки якщо вже існуючі навушники не можуть похвалитися високою якістю звуку, то ось новинка створюється з урахуванням переваг аудіофілів.

Дизайн накладних навушників дозволяє вмістити в них великі динаміки, що, безумовно, позначиться на якості звучання пристрою. Хайєк зробив свій концепт схожим на HomePod, так як фірмова колонка створювалася з тією ж метою - домогтися кращого звуку.

На думку Мартіна, на зовнішній стороні амбушюр повинні розташовуватися сенсорні панелі на зразок тієї, що встановлена в розумній колонці Apple. Вона також буде необхідна для управління голосовим помічником Siri.

Дизайн накладних навушників дозволяє вмістити в них великі динаміки, що, безумовно, позначиться на якості звучання пристрою. Хайєк зробив свій концепт схожим на HomePod, так як фірмова колонка створювалася з тією ж метою - домогтися кращого звуку.