В МОЗ збираються боротися з рекламою лікарських засобів, зокрема цілительства та нетрадиційної медицини на законному рівні, адже те, що ми бачимо щодня на телебаченні просто переходить всі межі розумного.

Про це написала Супрун на своїй сторінці в Facebook.

"МОЗ розробило новий законопроект про рекламу лікарських засобів. Реклама - поганий порадник. Особливо, коли це реклама ліків, а її бачить не фахівець сфери охорони здоров'я, а людина, яка шукає спосіб легкого і миттєвого одужання", - зазначила вона.

За словами Супрун, у способі та подачі реклами лікарських засобів Україна дуже відстає від країн Заходу, де є чіткі правила та норми, які дозволяють розповсюджувати рекламу ліків.

Популярні новини зараз
Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Продасте за 8000 гривень: колекціонери влаштували полювання на особливі 5 копійок Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову З 1 травня доведеться виживати без допомоги: кому перестануть виплачувати субсидію
Показати ще

"Це небо і земля у порівнянні з українським ринком реклами ліків, який є дуже хаотичним та неконтрольованим, що лишає багато простору для маніпуляції про препарат та його властивості. Уявіть, понад 50% від усього ринку спожитих ліків у 2017 році становлять ліки без доведеної клінічної ефективності! З 10 найпопулярніших препаратів, які найбільше купували українські пацієнти у минулому році, лише три є препаратами, які належать до категорії основних лікарських засобів. Усі інші – симптоматичні та супутні препарати, або ж такі, що не мають достатньої бази ефективності", - наголосила в.о. міністра.

За словами Супрун, трагедія в тому. що повівшись на рекламу, люди часто обирали ліки, відмовляючись від дійсно необхідного лікування.

Також часто віддавали українці перевагу сумнівним методам лікування через брак коштів.

За даними Нацради з питань телебачення та радіомовлення, від 30% до 50% загальної кількості реклами на українському телебаченні – реклама лікарських препаратів та медичних виробів. Це не беручи до уваги рекламу на біг-бордах у метро, транспорті та ін.

Супрун також підкреслила, що в українському законодавстві є близько 10 законів, які мали б регулювати це питання. Втім, як бачимо на практиці, вони не працюють.

Дивіться: все про "Доступні ліки" в Україні

Як повідомляв раніше портал "Знай.ua", з 1 липня стартує наступний етап нової медичної реформи. Українцям роз’яснили, які медичні послуг залишаться безкоштовними. А за що доведеться платити з власної кишені.