Китайська компанія Byton представила днями новенький електрокар Byton K-Byte, який побудований на тій же модульній платформі, що і первісток марки — електричний кросовер M-Byte. І якщо ім'я паркетника являє собою гру слів з мегабайтами, то молодша за класом машина натякає на кілобайти.

При цьому маленьким седан не назвеш — при довжині 4.95 м нова розробка Byton крупніше сучасної Toyota Camry (4.88 м). На кузові встановлено датчики, під лобовим склом прихована камера, а по центру даху встановлено лидар. Заявлено, що з таким обладнанням автомобіль зможе самостійно пересуватися дорогами загального користування, вимагаючи уваги водія тільки в екстрених ситуаціях.

Довжина Byton K-Byte — 4950 мм, ширина — 1950 мм, висота — 1500 мм, колісна база — 3000 мм.

У передній частині кузова встановлена анімована вставка, що імітує решітку радіатора, бічні дзеркала замінені камерами, а корми візуально розділена ефектною світлодіодним смугою. Не менш футуристичний і салон, так концепту замість звичайних ручок сенсорні панелі, а передня панель оформлена у вигляді величезного дисплея. Крім цього додаткові екрани розміщені в підголівниках передніх сидінь.

Варто зазначити, що офіційних специфікацій концепту поки немає. У виданні Autocar припустили, що седан запозичить силову установку у кросовера M-Byte. Задньопривідний паркетник комплектується 272-сильним електромотором і батареєю ємністю 71 кВт·год, повнопривідна — двома електромоторами сукупною потужністю 476 к. с. і батареєю на 95 кВт·год Запас ходу «Ем-Байтів» — 402 і 523 км, в залежності від модифікації.

Популярні новини зараз
За прострочені комунальні платіжки можуть забрати половину пенсії: як ще покарають боржників Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати
Показати ще

Крім того відомо, що продажі седана Byton K-Byte повинні розпочатися протягом наступних чотирьох років. Порядок цін поки не оголошується.

Нагадаємо, що головний офіс та виробничі лінії компанії Byton розміщені в Китаї, а центр досліджень і нових розробок знаходиться в Мюнхені. Фірма заснована колишніми топ-менеджерами компанії BMW, а одним з інвесторів проекту виступила відома китайська промислова група FAW.

Раніше інформаційний портал "Знай.uа" повідомляв про те, що компанія Tesla звільнить кілька тисяч співробітників, скоротивши приблизно 9% робочої сили.