Китайська компанія Xiaomi зробила досить несподіваний крок, коли представила смартфони Redmi 6A і Redmi 6 на базі чіпів MediaTek, що безсумнівно здивувала фанатів.

Після дебюту новинок в сторону китайського виробника посипався ряд критики стосовно вибору платформи. Нагадаємо, Redmi 6A обладнаний чіпом Helio A22, а Redmi 6 — Helio P22.

Аби особисто розібратися у ситуації, розробники AnTuTu вирішили порівняти Redmi 6 на базі MediaTek і Redmi 5 на базі Snapdragon 450.

Популярні новини зараз
"Земля затремтить під ногами": ясновидець Герман побачив точний рік перемоги України "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

Судячи з тестів, Redmi 6 набрав у AnTuTu 75 000 балів, а Redmi 5 — 70 000 балів. Як видно, CPU в Helio P22 трохи швидше, ніж у Snapdragon 450, а GPU — трохи повільніше.

Різниця не суттєва, і навіть досвідчені користувачі не помітять особливої різниці. Хоча було б резонно очікувати, що нове покоління смартфонів повинно було стати набагато продуктивніше попередників. Тим не менш, у нас не виникає сумніву в тому, що через пару місяців Xiaomi випустить Redmi 6 на базі чіпа Snapdragon.

Нагадаємо, що нові смартфони від Apple планує здешевити нові моделі iPhone за рахунок LCD-екранів.

Запланований раніше перехід на екрани OLED відкладався із-за низького попиту на дорогі моделі. Тому корпорація Apple розробила для нових моделей iPhone більш дешеві LCD-екрани. Таким чином керівництво компанії планують збільшити низький попит на iPhone X з-за його високої ціни.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Google розширює свою присутність в Китаї і зробила стратегічну інвестицію в інтернет-магазин JD.com придбавши акцій цієї компанії електронної комерції на 550 млн доларів.

Зазначається, що компанії будуть співпрацювати з цілого ряду стратегічних ініціатив" в Європі, США та Південно-Східної Азії. Мета в тому, щоб об'єднати досвід та технології JD.com у логістики та ланцюжки поставок, з клієнтською базою Google, а також інформацією і технологіями маркетингу американського технологічного гіганта для поліпшення роботи обох гігантів.