Цієї весни "Київенерго" припинило обслуговування клієнтів з гарячого водопостачання та опалення і з 1 травня надання цих послуг забезпечує КП "Київтеплоенерго". Втім, масове позбавлення киян гарячої води, як було систематичним, так і залишається. До редакції Знай.ua надходять десятки скарг від обурених мешканців столиці, які по кілька місяців вимушені обходитися виключно холодною водою.

"Вирубають" без жодних пояснень

Найбільша кількість скарг надійшла від жителів Оболонського району, що мешкають в будинку за адресою проспект Героїв Сталінграда 14-б.

"В мене маленькі діти – як ми можемо обходитися без гарячої води? Необхідно постійно гріти чайник, каструлі – кожен вечір перетворюється на пекло! І все це в таку спеку! Впродовж усього літа ми "заручники" тазиків та каструль, в яких ми вимушені постійно гріти воду. Що ж це за знущання? А як бути стареньким пенсіонерам, які не в змозі постійно тягати такі ємкості. І хоча б попереджали народ, а то вирубають же без жодних пояснень!", – розповідає один з мешканців цього будинку Дмитро.

Популярні новини зараз
Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо
Показати ще

Незважаючи на усілякі спроби з'ясувати ситуацію, мешканцям так ніхто відповіді не надав.

"Це натуральне знущання та нахабство. Чому структура, яка відповідає за постачання гарячої води не тільки не виконує своїх функцій, але й не вважає за потрібне навіть повідомляти нам, коли вони ввімкнуть водопостачання! Це просто хамство та повне нехтування нашими правами. Чомусь квитанції про сплату за комунальні послуги вони не забувають присилати, а от надавати ці самі послуги – не вважають за потрібне!", - обурюється мешканка будинку Анна.

У Контактному центрі КМДА 1551 нам повідомили, що станом на середину липня, відключено бойлер по житловим будинкам 14, 14-б, 16-б, 16-в, 18-б по проспекту Героїв Сталінграда. І наразі цю проблему вирішує, безпосередньо, КП "Київтеплоенерго".

"По проспекту Героїв Сталінграда, 14-б відсутність ЦПГВ з 23 квітня була пов'язана із щорічними гідравлічними випробуваннями, після завершення яких, відбувається усунення пошкоджень. Наразі ремонтні роботи ще тривають. Термінів відновлення немає", – прокоментували ситуацію у "Київтеплоенерго".

Як відзначили у Контактному центрі, за даними їхнього інспектора, ситуація може вирішитися аж у вересні.

Борги перед Нафтогазом та череда аварій і випробувань

Днями на надісланий нами офіційний запит КП "Київтеплоенерго" із проханням надати відповідний перелік адрес та причини відсутності гарячого водопостачання підприємство надало відповідь, зазначивши всього 3 будинки.

"По вул. Ф.Пушиної, 19 відсутність централізованого постачання гарячої води з травня пояснюється відсутністю газопостачання котельням м. Києва у зв’язку із відмовою НАК "Нафтогаз України" укладати договір з КП "Київтеплоенерго" на постачання газу на об’єкти теплогенерації столиці через спірне питання правонаступництва за борговими зобов’язаннями ПАТ "Київенерго",– пояснили у КП "Київтеплоенерго". – Наразі опрацьовуються шляхи врегулювання спірної ситуації із НАК "Нафтогаз України", після вирішення якої гаряче водопостачання буде відновлено".

Конкретні строки відновлення подачі води були зазначені лише за двома проблемними адресами.

"По вул. Антоновича, 48-А, відсутність ЦПГВ в період з 22.05.18 по 25.06.18 була пов'язана з аварійним пошкодженням. В період з 26.06.18 по 16.07.18 відсутність ЦПГВ пов'язана з гідравлічними випробуваннями теплових мереж.З 06.07.18 розпочалась реконструкція теплових мереж. Відновлення ЦПГВ планується 18 серпня", – зазначають в КП "Київтеплоенерго".

По вулиці ж Волгоградській, 21-А відсутність ЦПГВ в період з 17.04.18 по 30.04.18 була пов'язана з гідравлічними випробуваннями теплових мереж.З 1-го ж травня тут почалися роботи на теплотехнічному обладнанні. Як відзначили у "Київтеплоенерго", підключення ЦГВП мало бути відновлене 17 липня.

"Моржі за обставинами" та штрафи для комунальників

У той час, як головний теплопостачальник відзвітував лише про 3 наявні адреси, скарги продовжують надходити від десятків мешканців столиці.

"Я вже і не пам’ятаю, взагалі, коли у мене була гаряча вода. Кілька місяців поспіль, починаючи з весни, з крану не капнуло ані краплі. А минулого тижня вода пішла, але ж холодна. Це що моржами становитися примусово, чи що?", – скаржиться житель будинку за адресоюВацлава Гавела 5-Б, що в Солом'янському районі Георгій Раут.

Подільський район теж не оминула "хвиля" відключень.

"Моя родина вимушена вже кілька тижнів жити в умовах середньовіччя з трьома дітьми. Ми ж живемо у 21 столітті! Як можна із року в рік змушувати людей страждати від бездіяльності влади, яка ніяк не може зробити хоча б вчасний та якісний ремонт мереж. Не кажучи вже про прокладання сучасних нових," – лютує мешканка будинку по проспекту Правди 68 Людмила.

Прийняти теплу ванну по кілька місяців поспіль не можуть також і мешканці мікрорайону Виноградар.

"В минулому році у нас майже півроку була відсутня гаряча вода. Цей рік "порадував" її кількох місячною появою, а згодом вона знову пропала. Ми із сусідами залишали купу скарг, та на все знаходилися відмовки – то у них прорив, то перевірка залатаних труб, то знову десь пробило… Це ж нескінченний циклічний круг. А найжахливіше, що ніхто не контролює цей процес. За такі строки комунальників мають штрафувати, як мінімум", – говорить Антон Гаврилюк, мешканець одного з будинків на проспекті Гонгадзе.

У переліку – також і жителі мікрорайону Сирець Шевченківського району.

"Без жодних попереджень 1 травня в нашому будинку пропала гаряча вода. Звісно, що усі ми вкрай стурбовані цим питанням – вже просто набридли їхні постійні відмовки та проблеми з вічними проривами. Однак, нікого не турбує, що на дворі літо і люди живуть без теплої води – нам повідомили, що, у кращому випадку, включать, коли дадуть опалення" – зауважує Катерина Дмитрюк, що проживає по вул. Ольжича 7-А.

І це – лише неповний перелік обурених киян. На відсутність теплої води скаржаться і жителі будинків Дніпровського, Дарницького, Святошинського районів. У той же час, столична влада намагається робити вигляд, наче ці проблеми їх не стосуються. Мовляв, звертайтеся до компанії-постачальника, втім, сама компанія вже давно нахабно знущається над киянами, не надаючи навіть їм повних пояснень.