Залізниця Одеси звернулася до обласної муніципальної адміністрації з метою координації підвищення вартості перевезення громадян у зоні передмістя на 30%.

Прес-служба відомства повідомляє, що таке зростання - вимушена міра. Адже, золзуміло, що несвоєчасність збільшення заміських тарифів і невисоке покриття витрат доходами не забезпечують належне здійснення заміських перевезень.

Тим більше, приміські перевезення відбуваються в умовах значної зношеності рухомого вагонного складу.

Так, в 2014 р. втрати ЖД від соціально вагомих заміських перевезень налічували 314,1 млн грн, в той час як прибуток перекрив всього 14,7% витрат. Це означає, що на 1 гривню експлуатаційних трат на приміські перевезення ЖД отримує тільки 14,7 копійок прибутку.

Також у відомстві поінформували, що якщо зіставити вартість проїзду автотраннспортом на приміських маршрутах по області з вартістю проїзду в приміських поїздах, вона виявляється в середньому нижче в 3,5 рази на ту ж саму відстань.

Популярні новини зараз
Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
Показати ще

Тарифи на приміські перевезення регулюються облдержадміністраціями. Втім, працівники залізниці наголошують, що вартість комплектуючих матеріалів і сировини формуються в ринкових умовах. А без них неможливі безперебійні перевезення.

В даний час зберігається стійке відставання темпів підйомів тарифів на приміськи перевезення від зростання цін на дизельне пальне, електрику, металопрокат, матеріали та запасні частини.