Столична мерія вирішила продемонструвати свою відкритість та прозорість. Після сайту 1551, куди кожен киянин може надіслати свої скарги, з 7 квітня почала працювати гаряча лінія для скарг на міський транспорт. Чому із цих питань не можна поскаржитися на сайті 1551 – невідомо.

У повідомленні КМДА пояснює, що новий проект "Пасажирський контроль" буде введено, аби дізнатися, що саме не влаштовує киян в організації руху наземного транспорту.

Серед пунктів можна буде обрати наступні: незадовільний санітарний стан транспорту – зовні та всередині, відсутність стандартних маршрутних вказівників, пошкодження пасажирських місць, несправне освітлення салону, несправний компостер, некоректна поведінка водія, не оголошуються зупинки громадського транспорту, водій чи кондуктор не видає квитки чи некоректно поводить себе. Інформацію можна повідомити за телефоном: 050 332 01 23, або надіслати скаргу на електронну адресу: monitoring@kpt.kiev.ua.

У "Київпастрансі" просять вказувати час та дату, коли було виявлено проблему, а також номер маршруту та вид транспорту. Там обіцяють розбиратися з усім.

В соціальних мережах кияни почали кепкувати з нововведення: "А чому немає пункту – відвалилося колесо під час руху?" - питає Валерій Малькін.

Популярні новини зараз
Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги Нові тарифи на воду для трьох категорій споживачів: як зміняться платіжки Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким
Показати ще

У мережах розпочався справжній флешмоб фотографій несправного транспорту. Днями кияни виставили фото салону маршрутки №598Д. Ціна квитка – 6 гривень. Зате у салоні деякі сидіння – без спинок.

Раніше один з користувачів сфотографував трамвай на вулиці Глибочицькій, у якого під час руху відвалилося колесо. Ще раніше Дмитро Шинкаренко виклав фото маршрутки, у якої також на ходу відпало колесо.

"Яка там коректність водія в таких умовах? Тут щоб живим додому маршруткою дістатися" - написав свій коментар один з користувачів.

"Якщо виживете в столичній маршрутці, то зможете поскаржитися. А насправді, скільки гарячих ліній не створюй, якщо у влади немає ні бажання, ні компетентності, аби розібратися в проблемі, то справа з місця не зрушить" - пише користувач з ніком "Адель".