Прибуток інтернет-магазину напряму залежить від манери телефонних розмов його продавців із потенційними покупцями.

- Неправильні речення та мовні звороти зменшують дохід магазину на 30-40 відсотків. Особливо це відчувається зараз, у час кризи. Найбільше клієнтів втрачають інтернет-магазини, які не обслуговуються спеціалізовані кол-центри, - розповідає власник інтернет-магазину меблів Олексій Вербицький із Івано-Франківська. Він виокремлює набір фраз і мовних зворотів, які відлякують покупців.

"Повторіть, який товар вам потрібен".

"Це означає, що покупця не цінують. Його вибір не не має значення. Якщо вже ви не почули назви товару, то краще скажіть: "Вибачте, ви б не могли повторити модель товару або його артикул?"".

"Зателефонуйте через 10 хвилин. Я зайнятий".

Популярні новини зараз
Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Доведеться платити по 8,79 грн за кВт: енергетики попередили всіх споживачів
Показати ще

"Після такої фрази потенційний клієнт перетелефонує лише у двох випадках – або товар дуже рідкісний, або його віддають безкоштовно".

"Я говоритиму російською. Мені так зручніше".

"Господарем ситуації в торгівлі має бути покупець. Продавець, сказавши таку фразу, одразу показує, що він диктуватиме умови. Покупці цього не люблять".

Читайте також Інтернет-магазин Amazon заблокував кримських користувачів

"Швидше кажіть, у мене – друга лінія".

"Я б після таких слів просто поклав би слухавку. Подібне ставлення до клієнта видає нетактовність людини. Будь-якого покупця така риса насторожує. Ніхто не хоче купити телевізора без гарнатії чи неповний комплект якогось устаткування".

"Звідки я можу знати про такі характеристики?".

"Цим продавець відверто видає свою некомпетентність. Якщо він має прогалини у знаннях, краще сказати "Я з'ясую за кілька хвилин і перетелефоную вам".

Матеріал за темою Які фрази не можна казати керівникові

"Може й будуть поставки, а може – й ні. Зателефонуйте наступного тижня".

"Покупці й без дзвінка в магазин розуміють, що поставка або буде, або – ні. Після такої фрази ніхто ніколи не передзвонює. Тому краще сказати так: "Товар очікується. Щойно з'явиться – я вам зателефоную".

"У нас немає такої моделі. Ви щось наплутали"

"Якщо навіть такої моделі немає, можна запропонувати якусь подібну за ціною чи характеристиками. Уточнити, які можливості техніки чи особливості меблів, наприклад, важливі для потенційного покупця. Варто було б запитати так: "Дякую за звернення зараз з'ясую. Хорошою альтернативою може бути ця модель. Ми її можемо доставити уже сьогодні".