Антимонопольний комітет оштрафував на 203,616 млн. грн найкрупніші мережі супермаркетів за змову. Про це повідомили в прес-службі АК.

У повідомленні йдеться, що мережі супермаркетів не обгрунтовано підвищували ціни на товари. Домовлялися між собою, аби їх утримувати. Серед них "Сільпо", "Фора", "Фуршет", "Велика кишеня", "ЕКО-маркет", "Караван", "Billa", "Novus", "Spar", "Бі-маркет", "Метро" та інші.

"Нарешті Антимонопольний комітет почав щось робити. Адже завищений курс долара став для більшості мереж не так причиною збитку, як приводом необгрунтовано підвищувати ціни. Інколи вартість простих речей доходить до смішного. Наприклад, в "Епіцентрі" примітивні китайські викрутки вже продають по 30-40 гривень, коли на базарі такі 12-15, рулетки — по 70-80 гривень, на ринках такі — 20-25. Те саме можна сказати й про "Велику кишеню" та "Новус". Мережі просто зухвало користуються теперішнім часом, коли покупці починають звикати до високих цін", - каже "Знай" маркетолог із Дніпропетровська Вадим Біляєв. Він працював у трьох найбільших торговельних мережах України.

Змови крупних мереж популярні у країнах, де слабка влада і немає контролюючого органу.

"2011 року в нас були поширеними змови мереж автозаправних станцій. Вони разом необгрунтовано піднімали ціни. Також таке часто буває у країнах третього світу", - пояснює фахівець.

Популярні новини зараз
Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня Боргів не обібратися, якщо забудете про це: українцям нагадали про важливу процедуру Українцям готують тарифний удар після опалювального сезону
Показати ще

Експерт сумнівається, що Антимонопольний комітет й надалі вдаватиметься до таких перевірок.

"Хотілося б у це вірити, але у нас влада та бізнес дуже пов'язані. Крупний бізнес, що фінансує партію президента та "Самопоміч", не стане грати в такі ігри. Тому, думаю, після візиту представників МВФ така активність Антимонопольного комітету вщухне"