Маркетологи корейської корпорації Samsung остаточно визначились зі своєю політикою - не робити акцент на власних інноваціях, а виключно доводити перевагу над конкурентом. У рекламі нової платіжної системи Samsung не забув пригадати Apple, певна річ, у негативному світлі.

Сюжет у ролику розвивається наступним чином. Американський комік Ганнібал Бюресс заходить у м'ясний магазин, щоб купити їжі. Актор хоче розрахуватися платіжною системою, але хлопці кажуть йому, що не приймають навіть Apple Pay. Комік дивує їх демонстрацією Samsung Pay та "магічним" чином розраховується за ковбасу.

Корейські інженери застосували у новій системі технології NFC та магнітну MST. Власник смартфону прикладає його до банківського терміналу, а далі провідні технології самі роблять свою справу. Apple поки дійсно не додумалась до такого.

Поки що така система оплати діє лише в Іспанії, адже Samsung домовився з тамтешнім банком. Згодом новий сервіс від південнокорейського гіганта можна буде використати по усьому світу (навіть там, де не працює Apple).

Читайте також: Автопілот Tesla навчили самостійно паркуватися

Популярні новини зараз
Будуть під постійним обстрілом: астролог вказав, на які міста чекає пекельний тиждень Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються Хто з українців залишиться без пільг у 2024 році Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів
Показати ще

Подібні реклами від Samsung мають неоднозначні наслідки. З одного боку компанія дійсно асоціюється з головним конкурентом Apple та здобуває лідерство на ринку. З іншого, деяких покупців дратує війна з американським брендом, і вони принципово відвертаються від Samsung.