Instagram збільшує максимальну довжину відеореклами на своїй платформі від 30 до 60 секунд. Сталося це цього тижня на хвилі популярності реклами Суперкубку в США, пише Знай, з посиланням на Independent.

Разом з тим, максимальна довжина відеокліпів, які зможуть завантажувати звичайні користувачі, складе як і раніше 15 секунд. Сервіс Instagram зростає завдяки рекламодавцям, і таким чином компанія збільшує потенційні рекламні площі вдвічі.

Компанія T-Mobile була однією з перших фірм, які скористатися подовженою рекламою. 3 лютого вони залили розширену версію свого 30-секундного ролику до Суперкубка, в якій знявся репер Дрейк на офіційному акаунті.

Читайте також: Британці розробляють додаток проти самогубств

Вслід за ними, компанія Warner Brothers планує запустити 30-секундну рекламу до виходу фільму "How to be Single".

Популярні новини зараз
Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким За інтернет можна не платити: як скористатися новою послугою Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок
Показати ще

З моменту свого запуску в 2010 році, Instagram створила співтовариство з більш ніж 400 мільйонів користувачів. Проте запускати рекламу вони почали в останні кілька років.

Спочатку вони дозволили додавати рекламу у вигляді картинок, а безпосередньо відео оголошення стали доступними в вересні минулого року.