Їжа та напої продаються окрема, але у більшості випадків є невід'ємними речами. Більшість з нас обов'язково купує солодку воду до солодощів та чіпсів, а японські маркетологи вирішили продавати ці речі разом.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКомпанія Kirin - відомий у країні виробник напоїв, а Glico спеціалізується на солодощах. Дві фірми створили для своїх продуктів етикетки, які доповнюють одна одну. На пляшці зображений хлопець, який цілує дівчину на пачці з печивом і навпаки. Тож покупцю не дуже хочеться заважати зворушливому коханню.
Маркетологи обох компаній дійсно змогли добитися результату. Їжу та напої стали купувати частіше. У захваті і представники нетрадиційної орієнтації. Пляшки та пачки часто поєднують на полицях у супермаркетах з однаковою статтю.
Читайте також: Прикольна візитка - запорука успішного бізнесу (фото)
Нещодавно "Знай" оприлюднював найкращі візитки від геніїв реклами. У більшості випадків вони представляють предмети з професійної діяльності власника.