Їжа та напої продаються окрема, але у більшості випадків є невід'ємними речами. Більшість з нас обов'язково купує солодку воду до солодощів та чіпсів, а японські маркетологи вирішили продавати ці речі разом.

Компанія Kirin - відомий у країні виробник напоїв, а Glico спеціалізується на солодощах. Дві фірми створили для своїх продуктів етикетки, які доповнюють одна одну. На пляшці зображений хлопець, який цілує дівчину на пачці з печивом і навпаки. Тож покупцю не дуже хочеться заважати зворушливому коханню.

Маркетологи обох компаній дійсно змогли добитися результату. Їжу та напої стали купувати частіше. У захваті і представники нетрадиційної орієнтації. Пляшки та пачки часто поєднують на полицях у супермаркетах з однаковою статтю.

Читайте також: Прикольна візитка - запорука успішного бізнесу (фото)

Нещодавно "Знай" оприлюднював найкращі візитки від геніїв реклами. У більшості випадків вони представляють предмети з професійної діяльності власника.

Популярні новини зараз
Продасте за 8000 гривень: колекціонери влаштували полювання на особливі 5 копійок Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати Дешевше, ніж чашка кави: Vodafone запустив пільговий тариф, але не все так радісно
Показати ще