Скандальна російська балерина Анастасія Волочкова всіляко привертає увагу до своєї персони на сторінці в Instagram. Нещодавно знаменитість похвалилася свіжої фотосесією, позуючи на зйомках у своєму фірмовому образі бідненької танцівниці з пуантами на ногах і глибоким декольте. Так, артистка стала амбасадором дизайнерських сумок, на яких зображені культові картини великих художників, однак викликала лише здивування шанувальників. Варто відзначити, що Анастасія зробила цим "творам мистецтва" справжню антирекламу, а сама дизайнер вже не раз пошкодувала про зроблений вибір.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Зовсім нещодавно я стала амбасадором нової колекції бренду ANNA WOLF і обличчям нової колекції бренду під назвою «Шедевр на шедеврі».", - нагадала шанувальникам Волочкова. Фолловери не пройшли повз: "Ну і вибір амбасадора👎", "Занадто багато фотошопу.Настя сама на себе не схожа.", "Якщо би Настя не чуділа і не бухала могла б такою красунею бути.", "Фууууу з волочковою", "Як добре, що існує фотошоп🤣🤣🤣🤣🤣🙈🙈🙈", "Волочкова в своєму стилі. А колись була обличчям Shepard. Сумно", "Ну якщо врахувати, що волоч синонім вульгарщини і несмаку, то ідея зробити її обличчям реклами цього аляповатого жаху не здається такою вже й поганою.", "Жах! Як вампір!".
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, Волочкова з'їла букети, які отримала на 8 Березня.
Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що Волочкова похвалилася подарунками з Криму.
Також портал "Знай.uа" писав, що Волочкова в купальнику пом'яла сніг шпагатом.