Гвінет Пелтроу показала розкішну фігуру у новій фотосесії для продуктів у рамках ділового підприємства та бренду способу життя Goop.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідну посаду розмістили на порталі "DailyStar"
49-річна актриса поділилася деякими закулісними кадрами із фотосесії, яку вона провела для свого бренду Goop.
У 2008 році зірка «Закоханого Шекспіра» запустила бренд як щотижневий інформаційний бюлетень, присвячений стилю життя, і з того часу компанія розширилася до електронної комерції.
Бренд запустив власний журнал, подкаст, провів саміт здорового способу життя і був у центрі документального серіалу Netflix під назвою The Goop Lab.
Також на недавніх знімках, опублікованих у її Instagram, акторка Marvel була помічена в образі стародавньої єгипетської цариці Клеопатри. Вона насолоджувалась молочною ванною у новій фотосесії для просування своєї нової сироватки.
Гвінет раніше наполовину пішла з кар'єри актриси, щоб зосередитись на своєму бренді способу життя Goop. Це сталося після того, як вона зазнала різкої критики за свою перемогу на «Оскарі» у 1999 році за найкращу жіночу роль у фільмі «Закоханий Шекспір».
А раніше цього тижня Гвінет зізналася на американському шоу TODAY, що ця подія стала для неї великим поворотним моментом і вона не шкодує про своє рішення, сказавши, що ця подія навчила її ставити себе на перше місце.
Нагадаємо, що в мережі повідомили про нові фільми «Месників» та назвали дату прем'єри.