Після того, як в російському бульварному виданні «Комсомольская правда» з’явилась інформаціяпро те, що Надія Савченко нібито брала участь у  спільних із бойовиками терористичного угруповання «ДНР» стрільбах на окупованій території Донбасу, народний депутат заперечила це повідомлення.

Однак, пізніше подібна інформація появилась і в українських ЗМІ. Так, зокрема, видання "Інтерфакс-Україна" та телеканал «112 Україна» 17 березня некоректно подали цитату голови СБУ Василя Грицака. Йшлось про проведений СБУ допит Надії Савченко. У фразі « не підтвердила факти, оприлюднені в ЗМІ, щодо участі у стрільбах разом з учасниками незаконних збройних формувань» названі ЗМІ пропустили «не», що абсолютно перекручує зміст сказаного.

Телеканал «112 Україна» вже опублікував спростування та уточнив інформацію про те, що народний депутат України Надія Савченко в розмовах зі Службою безпеки України не підтвердила інформацію про свою участь у спільних із терористами «ДНР» стрільбах на окупованій території.

Телеканал виправив раніше подану інформацію та попросив вибачення у читачів і в тих, про кого йшлося в цій новині.

Як повідомляв сайт Знай.ua, в СБУ допитували Надію Савченко в рамках кримінального провадження за статтею "тероризм".