Apple вимагає, щоб всі нові програми та оновлення додатків дотримувалися політики конфіденційності розробників в App Store. Раніше всі додатки на основі підписки повинні були посилатися на політики конфіденційності у своїх списках в App Store, але тепер це правило застосовується до всіх програм.

Технічно Apple не вказала, що існуючі програми повинні дотримуватися нових правил, тільки в майбутніх оновленнях має з'явитися посилання на політику конфіденційності. У ній говориться, що розробники повинні пояснити дані, які збирає їх додаток, і як його використовувати. Розробники повинні деталізувати свої зберігання даних і як користувачі можуть відмовитися і видаляти свої особисті дані.

Правила набирають чинності 3 жовтня. Apple заявляє, що поточне програмне забезпечення без політики не буде видалено з App Store, але їм потрібно буде встановити посилання, якщо вони відправлять оновлення після цієї дати.

Популярні новини зараз
Нові ліміти споживання електрики: які зміни запровадили в Україні з 8 лютого Українцям пропонують "бабусь в оренду", щоб відкосити від мобілізації: "Годувати 3 рази на день" Київ не витримає потужного землетрусу: новобудови до 7 балів, у старих немає шансів Частині пенсіонерів встановили доплату у 25% прожиткового мінімуму: хто на це має право
Показати ще

Після того, як 25 грудня GDPR був повністю введений в дію, а Facebook зазнали наслідки його серйозного фіаско порушення даних в березні, конфіденційність даних стала дуже важливою для технічних компаній. Це нове правило схоже на те, що Apple намагається відповідати більш високим очікуванням прозорості щодо того, як обробляються дані, і просять розробників відрегулювати свої програми.

Нагадаємо, що 31 серпня користувачі бета-версії iOS 12 поскаржилися на те, що їм надійшло повідомлення про оновлення системи: “Нова версія iOS вже доступна. Будь ласка, поновіть вашу iOS 12 beta”.

Як повідомляв портал Знай.uа, пошукова система Google отримала потужний інструмент для аналізу впливу реклами на наступні покупки. В США стверджують, що пошуковик викупив у платіжної системи Mastercard дані про платежі американських користувачів при відвідуванні магазинів.

Також портал Знай.uа писав, що зовсім скоро один із самих популярних браузерів в світі-Google Chrome змінить свій дизайн. Оновлену версію браузера, найімовірніше, покажуть на презентації 4 вересня.