Останні кілька днів в кількох гілках форуму Reddit йде жвава дискусія на тему істотно збільшення кількості реклами в останніх версіях фірмової графічної оболонки MIUI, під управлінням якої працює більшість смартфонів Xiaomi.

Це розлютило не тільки власників Xiaomi, але й інших користувачів мережі. Деякі користувачі вважають китайську компанію дуже жадібною до грошей, оскільки вони впровадили рекламу навіть в налаштування смартфона. Користувач під ніком u/chootingfeng, який є власником моделей Xiaomi Mi Max 2 і Xiaomi Mi Note LTE, пише, що після оновлення прошивки MIUI до версії 8.9.13, реклама з'явилася навіть в налаштуваннях, приклавши скріншот до своїх слів як доказ.

В тому, що прошивка MIUI і фірмові програми на кшталт Mi Browser, Mi File Manager і Mi Music містять вбудовану рекламу, немає нічого нового. Це звичайна практика серед розробників ПЗ для смартфонів. Власне, за показ реклами в MIUI відповідає програмна платформа MSA. Ось тільки раніше показ реклами був обмежена рідко використовуваними стандартними додатками, так що особливо сильно ця функціональність не докучала.

Користувачі сподіваються, що Xiaomi зверне увагу на невдоволення фанатів, і повернуть все як було.

Популярні новини зараз
Будуть під постійним обстрілом: астролог вказав, на які міста чекає пекельний тиждень Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Жертвувати шлунком заради комуналки більше не доведеться: пенсіонерам призначать доплати
Показати ще

Нагадаємо, що на сьогоднішній день майже всі основні гравці в індустрії бездротового зв'язку в Америці заявляють про свою готовність надати послуги передачі даних на новому якісному рівні 5G.

Як повідомляв портал Знай.uа, багато користувачів були шоковані цінами за ремонт техніки Apple, які компанія анонсувала днями. Однак на цьому неприємні сюрпризи з боку компанії не припинилися.

Також портал Знай.uа писав, що невелика китайська компанія OnePlus за допомогою свого “покровителя” BBK вирішила вийти на ринок телевізорів. Проте, компанія вирішила відразу ж затьмарити конкурентів своєю новою фішкою, якої не буде в інших аналогів.