Команда Instagram повідомила про вихід двох нових оновлень додатка. І вони не просто змінюють зовнішній вигляд або дизайн сервісу, але і змінюють саму концепцію популярної соцмережі.

Обидва нововведення призначені для користувачів, що використовують соціальну мережу для пошуку товарів. Тепер кожен зможе придбати товар набагато простіше.

Перше оновлення додало так звану функцію Shopping in Stories, яку розробники вперше представили в червні. Вона дозволяє додавати спеціальні маркери на товари, показані в “Історіях”. Тепер же фото з товарами будуть позначатися так, щоб користувачі розуміли, що цю річ можна придбати. При натисканні на них юзер зможе дізнатися про продукцію більш детальну інформацію. Shopping in Stories буде доступна в 46 країнах. Сподіваємося, що Україна буде в цьому списку.

Другою новинкою стали спеціалізовані канали для шопінгу. У них користувачі зможуть побачити останні новини та пропозиції від брендів, на які вони підписалися. Крім того, Instagram порадить шопоголікам та інші аналогічні магазини, грунтуючись на уподобання власників облікового запису.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам видадуть сертифікати на 400 гривень Україна може поринути у темряву: енергетики заговорили про блекаут Будуть під постійним обстрілом: астролог вказав, на які міста чекає пекельний тиждень Повинні з'явитися без повістки: кого чекають у ТЦК з 1 квітня
Показати ще

Оновлення вийшли сьогодні і протягом декількох тижнів стануть доступні користувачам по всьому світу. Цілком можливо, що після цього Instagram обзаведеться власною платіжною системою, щоб оплачувати і замовляти товар не виходячи з програми.

Нагадаємо, що на сьогоднішній день майже всі основні гравці в індустрії бездротового зв'язку в Америці заявляють про свою готовність надати послуги передачі даних на новому якісному рівні 5G.

Як повідомляв портал Знай.uа, багато користувачів були шоковані цінами за ремонт техніки Apple, які компанія анонсувала днями. Однак на цьому неприємні сюрпризи з боку компанії не припинилися.

Також портал Знай.uа писав, що невелика китайська компанія OnePlus за допомогою свого “покровителя” BBK вирішила вийти на ринок телевізорів. Проте, компанія вирішила відразу ж затьмарити конкурентів своєю новою фішкою, якої не буде в інших аналогів.