Вперше в історії вчені з Університету Країни Басків створили симуляцію життя на квантовому комп'ютері. Для цього вони застосували ньютонівський підхід, надаючи покрокові логічні прогресії. Дослідження опубліковане в Scientific Reports.

Експеримент довів, що симуляції більше не обмежені одиницями і нулями. Тепер у них можуть відбуватися випадковості, як у звичайному житті. Зазначимо, що це відкриває нову область для вивчення.

"Мета запропонованої моделі — відтворення характерних процесів дарвінівської еволюції, адаптовані до мови квантових алгоритмів і квантових обчислень", — пишуть дослідники.

Так, за допомогою квантового комп'ютера IBM QX4 вчені закодували одиниці квантового життя, що складаються з двох кубітів: один являє собою генотип (генетичний код, який передається через покоління), другий — фенотип (зовнішній прояв цього коду, або «тіло»).

Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо Чужі борги можуть стати вашою проблемою: "Нафтогаз" дивує українців "сюрпризами" Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок Подорожчає одна з критично важливих комунальних послуг: який тариф хочуть встановити

Ці одиниці були запрограмовані на репродукцію, мутації, розвиток і смерть з використанням заплутаності подібно живим істотам. Випадкові зміни привносилися за допомогою обертань квантових станів.

Крім того, створена модель співпадає з дослідженням, раніше опублікованим цією ж групою вчених, у якому природний відбір, навчання і пам'ять імітувалися в теоретичній квантовій моделі.

"Питання про те, чи має походження життя дійсно квантово-механічний характер, ми залишаємо відкритим, — пояснюють вчені. — Ми довели, що мікроскопічні квантові системи можуть ефективно шифрувати квантові ознаки і біологічну поведінку, які зазвичай асоціюються з живими системами і природним відбором", - зазначають фахівці.

Нагадаємо, що британська компанія DeepMind представила нейронну мережу, здатну створювати тривимірні зображення на основі двовимірних.

Як повідомляв портал Знай.uа, на аукціон christie's виставлять "Портрет Едмонда де Беламі", який було створено ШІ-алгоритмом.

Також портал Знай.uа писав, що кандидатом на пост мера в японському місті Тама вперше в історії став робот.