United Airlines показала, що Apple є її найбільшим корпоративним клієнтом і купує у неї квитків на 150 мільйонів доларів на рік.

Компанія LAflyer, що відповідає за управління і безпека авіаліній, опублікувала в Twitter фотографію банера United Airlines з невідомого місця - можливо, на внутрішньому заході компанії або на торговельній виставці - з участю найбільших корпоративних клієнтів компанії.

На одному з банерів з'явилася інформація про те, що яблучна корпорація купує по 50 квитків у бізнес-класі з Сан-Франциско (SFO) в аеропорт Шанхаю Пудун (PVG). І це не дивно, адже представники американської компанії часто відвідують Китай, так як саме там і відбувається виробництво практично всіх гаджетів компанії.

Популярні новини зараз
"Втратимо територію України аж до Дніпра": командир Президентської бригади налякав прогнозом У МВС попередили водіїв: для керування авто потрібно пройти спецпроцедуру – інструкція В Україні готується революція у житловій сфері Показники лічильника стануть недійсними: споживачів застерегли від неприємностей з платіжками
Показати ще

"Це конфіденційна інформація. Будь ласка, не діліться за межами Сполучених Штатів", - свідчить напис дрібним шрифтом на банері.

Майже чверть з $150 млн, які витрачає Apple, близько 35 мільйонів доларів, витрачається на перельоти лише з Сан-Франциско в Шанхай, що робить його ринком номер один для Apple.

Після Apple наступні найбільші клієнти United - Facebook, Roche і Google. Всі троє витрачають на квитки більше 34 мільйонів доларів щорічно.

На заході багато хто вже обурюються з приводу марнотратства і жадібності компанії. До того ж, для таких корпорацій це звичайна практика, адже це може входити в умови за наймом співробітників, яким пообіцяли бізнес-клас при перельоті.

"Величезну кількість грошей, витрачених на авіаперевезення, шокує. П'ятдесят місць бізнес-класу у день в один Шанхай? Звучить марнотратно", - відзначають користувачі. Судячи з усього, громадськості не особливо подобається те, що яблучна корпорація витрачає свої гроші.

Нагадаємо, що інсайдери повідомили, що Apple знову почала розробку нових плеєрів лінійки iPod Touch. Будемо сподіватися, що це так. Однак, досі невідомо, навіщо користувачам плеєр в 2019 році, коли в будь-якому смартфоні вже є вбудований плеєр, до того ж, смартфони мають доступ до мережі, чого не скажеш про плеєрі. У будь-якому випадку, плеєр буде коштувати набагато дешевше iPhone, що дасть можливість отримати доступ до програм iOS набагато дешевше.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, що Oppo представить смартфон з незвичайною камерою. Повідомляється, що камера зможе знімати з десятикратним збільшенням без втрати якості фото. Однак, ціна за девайс сильно зросте. У будь-якому випадку, якщо компанія покаже цю камеру в дії, вона може стати краще мобільного камерою в світі завдяки характеристикам.

Знай.uа писав, що Роскомнагляд знову наїхав на Google. Нагадаємо, що корпорація добра виплатила штраф в розмірі 500 тисяч рублів Роскомнагляду за недотримання правил видачі результатів при використанні пошукача від Google.