Всесвітньо відомий стриминговый сервіс Netflix вирішив в черговий раз «змінити імідж» - клієнтам доведеться довго звикати до несподіваного, нехай і стильному нововведенню. Про це пише видання Букви, посилаючись на Twitter-аккаунт seewhatsnext.

Тепер запуск оригінальної продукції Netflix буде починатися з відтворення даного логотипу. І хоча візуально заставка повністю оновилася, звуковий супровід залишився колишнім.

Новий логотип починається зі знайомою літери N, яка за кілька секунд розпадається на безліч горизонтальних світлових смужок.

Популярні новини зараз
Хто заслужив на пенсію майже 10 000 грн: нова формула ПФУ наповнить вашу кишеню грошима Зобов'язали передати списки: ТЦК посилює "полювання" на ухилянтів Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку Українцям виплатять по 10 800 гривень на особу: хто отримає нову допомогу
Показати ще

Представник Netflix пояснив Fast Company, що такий "штрих-код" виник з ідеї розгорнути ескізи власних шоу Netflix.

Над новою анімацією працювала власна дизайн-команда компанії і незалежне агенство. Розробка зайняла цілих два роки. Востаннє фірмовий стиль Netflix піддавався змінам в 2016 році – тоді у сервісу оновився значок.

Новий логотип буде відтворюватися на всьому контенті, який вийде на Netflix після першого лютого 2019 року.

Також він буде доданий на всі старі продукти фірми протягом найближчого часу.

Нагадаємо, підлітки з усього світу підсіли на страшний тренд – вони з'їдають свої пальці заради лайків. Обережно, видовище не з приємних.

Інтернет став невід'ємною частиною нашого повсякденного життя. Деколи флешмоби лякають своїм божевіллям. Нерідко витівки на камеру закінчуються травмами. Але тим не менш, нові і дивні тренди підкорюють юні уми.

Так підлітки зі всього світу поїдають свої пальці під музику і публікують в соцмережах моторошні відео. Процес не з приємних, але і тренди вимагають жертв. Публікуються відео користувачі сприймають по-різному, і приємно дане видовище далеко не всім.

Нагадаємо, 21 грудня на Netflix відбулася прем'єра очікуваного фільму жахів під назвою "Пташиний короб" ("Bird Box"). За кілька тижнів фільм жахів став неймовірно популярним у США. А все завдяки тому, що в мережі з'явилося безліч мемів, присвячених хоррору.

Як повідомляв портал "Знай.иа" мем "distracted boyfriend" з'явився в мережі приблизно 2 роки тому. На початку 2019 року цей мем вирішили переосмислити.

Також "Знай.иа" писав, домашні вихованці користувачів соціальних мереж стали жертвами нового веселого інтернет-флешмобу. Лише ковдру і хитрий господар здатні довести собаку до подиву.