Група астрономів, яка працює у міжнародній групі астрофізиуів, заявляє про те, що Молочний Шлях – наша галактика – не схожа на плаский диск. Матеріал було опубліковано у журналі Nature Astronomy.

Учені говорять про те, що Молочний Шлях стає більшим ближче до своїх країв, і стає схожим на "гармошку".

Повну форму нашої галактики ми побачити не можемо, адже ми знаходимося всередині неї. Тож за основу вчені беруть галактику Андромеди, яка знаходиться по сусідству, і порівнюють нашу галактику з нею. Але на відміну від Андромеди, Молочний Шлях менший за розміром. Спільне у них те, що обидві майже однакові за віком, а також відносяться до спірального типу.

Завдяки новим дослідам, які провели учені, було визначено, що наша галактика має дивовижну форму. Її краї заплетені усередину, і вона нагадує зім’яту стиснену спіраль.

Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини

З’ясувати це вдалося завдяки зіркам, які розташовуються поряд із галактикою.

Телескоп WISE, який використовують у своїй роботі астрофізики, передав знімки на Землю. Завдяки цьому вдалося визначити точну відстань і розташування більше тисячі перемінних зірок, а також використати ці знання, для того щоб зробити тривимірну карту рукавів Молочного Шляху. Вчені вважають, що внутрішня частину диску тягне за собою зовнішні краї, через це наша галактика і має чудернацьку форму спіралі.

Відкриття учених може пояснити дивну поведінку зірок, які розташовуються на краях галактики, а також допоможе визначити більш точний вік, розташування і т. д.

Нагадаємо, NASA пообіцяло захистити Землю від гостей з космосу. Американське космічне агентство NASA почало розробку захисту Землі від астероїдної небезпеки. Судячи з усього, агентство вважає, що перед колонізацією інших планет, необхідно захистити Землю.

Як повідомляв портал "Знай.uа", Curiosity надіслав Селфі з Марса. Марсохід досяг своєї фінальної точки і зробив прощальне селфі.

Також "Знай.uа" писав, у космосі з'явився гігантський Колобок. Місією зонда, який виявив цей астероїд, є доставка на Землю грунту астероїда. Сама місія повинна закінчитися вже в 2020 році, що може дати науці новий поштовх у розвитку.