В минулому році понад 2 млн користувачів або близько 2% безкоштовних передплатників Spotify в минулому році використали блокувальники реклами. Тепер їм доведеться за це поплатитися. Дивно, але автори програми Spotify вирішили покарати тих користувачів, які не захотіли дивитися рекламу усередині додатку.

Spotify оновила умови надання свого музичного сервісу користувачам, зазначивши, що компанія планує видаляти облікові записи користувачів, які задіють блокувальники реклами або інші способи її відключення. Користувачі в мережі почали обговорювати те, законно чи надходять творці сервісу.

Облікові записи Spotify, який були помічені за використанням блокувальників реклами, можуть бути відключені після 1 березня, коли набудуть чинності нові правила, оголошені на цьому тижні. Однак невідомо, яким чином Spotify визначає, як користувачі обходили рекламу, блокуючи її відображення на смартфонах і планшетах.

Популярні новини зараз
Донька відомої чернівчанки 20 хвилин безжалісно вбивала маленького сусідського песика Андрій Єрмак передбачив ситуацію на фронті в найближчі кілька місяців, Україна має час до зими Ціни на гречку раптово обвалилися: скільки зараз коштує улюблена крупа українців Маргарита Симоньян не приховує розчарування і натякнула росіянам на поразку в Україні: "Все пропало"
Показати ще

Нагадаємо, що в системі Android виявили чергову вразливість, якою можуть скористатися зловмисники. Повідомляється, що тепер навіть при відкритті картинки в мережі, можна заразити свій смартфон вірусами, які здатні вкрасти ваші дані, аж до даних про банківську карту.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, що популярний поштовий сервіс Gmail навчився видаляти практично всі спам повідомлення. Самі листи такого роду небезпечні тим, що можуть мати вбудований вірус, так що сервіс практично в 100% випадках здатний виявити це шкідливе лист, і повідомити про нього власника скриньки.

Знай.uа писав, що Apple повертає на прилавки легендарний iPhone X. До того ж, девайс тепер продається набагато дешевше: 760 доларів за базову версію з 64 Гб пам'яті. Судячи з усього, компанія хоче покращити свій фінансовий стан за початок 2019 року.