Не так давно стало відомо, що Apple в iOS 13 вперше за довгий час переробить повзунок гучності. На цьому, зрозуміло, нововведення не закінчуються - днями один з розробників розповів, що компанія також планує оновити движок свого фірмового браузера Safari. Варто відразу відзначити, що Apple досить рідко оновлює свій браузер, але завжди вдало. Немає сумнівів, що робота Safari будуть покращеної, а сторінки завантажуватися набагато швидше.

Цими подробицями поділився розробник Макс Вайнбах в соціальній мережі Twitter:

Я дізнався, що Apple готує масштабне оновлення Safari в iOS 13. Завдяки цим нововведенням, швидкість обробки веб-сторінок буде покращено, що позитивно позначиться на роботі фірмового браузера.

Втім, користувачі очікують не тільки поліпшеної роботи браузера, але ще й темного режиму для смартфона, що знизить навантаження на очі в темний час доби. Ентузіаст також розповів, що аналогічні поліпшення може отримати і настільна версія браузера в macOS 10.15. На жаль, джерело не став вдаватися в деталі. Нагадаємо, що iOS 13 представлять вже в червні 2019 року.

Популярні новини зараз
Погрожують відключенням та вимагають гроші: українці скаржаться на терор "газовиків" РФ може відкласти наступ через несподівані обставини Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок
Показати ще

Нагадаємо, що програмістам вдалося встановити Android на Nintendo Switch. Повідомляється, що тепер ігрова приставка може працювати як повноцінний планшет. Втім, деякий функціонал все ж виявився недоступним через несумісність Android з чіпсетом Nintendo.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, що Viber раптово стане платним. Повідомляється, що для власників ботів, створили нові виплати. Тепер вони повинні виплачувати близько 4 500 доларів кожен місяць за стабільну роботу їх бота. Втім, звичайних користувачів це не стосується. Швидше за все, ботів стане набагато менше.

Знай.uа писав, що деякі програми для iPhone передають ваші дані компанії Facebook. У свою чергу найбільша соцмережа передає ці дані стороннім особам. Таким чином, сторонні компанії створюють для вас рекламу, яку і відображають в Facebook і решти додатках.