Месенджер Viber вводить плату за чат-боти. Аналітики стверджують, що це вплине на популярність месенджера, а конкуренти отримають величезну перевагу.

Варто відзначити, що чат-боти користуються популярністю, і поступово входять в наше життя Деякі з них можуть підказати, яка погода буде сьогодні, або ж порадити найближчий ресторан. Деякі навіть вміють переводити гроші з картки на картку, і це теж дуже корисна функція.

До того ж, деякі взагалі повноцінно працюють на компанії. Клієнтам абсолютно будь-якого сервісу вже зараз набагато зручніше спілкуватися з постачальником послуг або товарів через текст, ніж дзвонити в колл-центр і озвучувати свою проблему. Як результат - більшість сучасних компаній створюють автоматичні канали комунікації на платформах за типом Facebook Messenger, Telegram, Instagram, WhatsApp, Viber і т. д.

Популярні новини зараз

Із Франківська може зникнути легендарний ринок, селяни лютують: "Де продати сало і молоко?"

Потап підкорив Каменських романтичним сюрпризом: тисячі кілометрів - не перешкода

Володимир Зеленський зізнався у готовності дати відсіч Росії: "Є підтримка"

51-річна Ірина Білик на "Масці" вразила українців зовнішністю: "Що з обличчям?"

Показати ще

До нас звернулися представники компанії Viber, які попросили пояснити ситуацію з їх боку.

“Ми переконані в існуванні неправильного уявлення про політику щодо ботів і хотіли б прояснити основні питання, які виникають у компаній і брендів, про нашому новому рекламному реченні.

Створення і використання ботів в Viber залишається абсолютно безкоштовним — змінився спектр промо - та рекламних можливостей для комунікації бренду зі своєю аудиторією. На основі зворотного зв'язку від клієнтів, а також на оцінці досвіду користувачів і їх залучення, ми вирішили розробити рекламну стратегію з урахуванням вимог щодо конфіденційності та захисту персональних даних. За використання такого додаткового рекламного контенту, Viber, як і багато інші платформи, стягує плату. Монетизація реклами в Viber пояснюється не тільки загальною тенденцією на ринку, але і прагненням компанії залишатися надійною платформою, що дозволяє брендам вибудовувати актуальну, цікаву та ефективну комунікацію з аудиторією", - повідомили представники Viber.

Нагадаємо, що компанія Xiaomi вирішила відмовитися від гнучкого смартфона. Компанія не представила новинку, і вирішила відкласти її на майбутнє. Точно так само зробила і компанія LG, яка заявила публіці, що людство ще не готове до таких смартфонів.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, що компанія Xiaomi вирішила впровадити кілька корисних функцій у свої смартфони. Мова йде про технології Game Booster, який здатний збільшити комфорт гри на смартфоні за рахунок прискорення процесора при необхідності.

Знай.uа писав, що експерти назвали головний недолік гнучкого смартфона. Повідомляється, що мова йде про надійність екрану. Приміром, на такі дисплеї захисну плівку встановитися не вийде, а ключі можуть зіпсувати екран за кілька секунд. Втім, замінити екран практично неможливо, враховуючи складності механізмів.