Американський виробник спортивного продукції Nike Inc. повинен виплатити Євросоюзу 12,5 млн євро за спроби обмежити транскордонні продажу продукції в країнах Європейського економічного простору з 2004 по 2017 рік. І хоча це не зашкодило звичайному покупцеві, Європа вважала, що корпорація по виробництву спортивного одягу порушує права.

Такий вердикт озвучила Європейська комісія 25 березня. Зокрема, Nike порушила антимонопольне законодавство ЄС, обмеживши продаж брендованої продукції з логотипами таких футбольних команд, як "Барселона", "Манчестер Юнайтед", "Ювентус", "Інтер" і "Рома", а також збірної Франції з футболу.

"Футбольні фанати дуже цінують брендовану продукцію своїх улюблених команд, включаючи футболки і шарфи. Nike перешкоджала продажу таких товарів у інших країнах, що призвело до скорочення вибору і підвищення цін для споживачів", – йдеться у заяві члена Єврокомісії з питань конкуренції Маргрете Вестагер. Таким чином, компанія змогла підвищити вартість на власну продукцію, а також попит.

Популярні новини зараз

Настя Каменських загіпнотизувала формами в "дірявих" колготах: "Ідеальна фігура"

Ніна Матвієнко відпустила сина в монастир не просто так: "Щоб спасти душу"

Андрій Шевченко зробив неймовірне для української збірної на Олімпіаді в Токіо: "Вперед до перемог"

Кума Дзідзьо Оля Цибульська отримала каменем по своїй автівці: "Розбив лобове скло"

Показати ще

Нагадаємо, що компанія Google вирішила позбавити користувачів Gmail від одного популярного сервісу. Звичайно ж, мова йде про сервіс Inbox, який раніше користувався величезною популярністю. Повідомляється, що цей сервіс дозволяв автоматизувати роботу величезної кількості сервісів, які не були пов'язані між собою. Втім, для звичайних користувачів це не така вже й велика втрата, в той час як корпорації будуть втрачати мільйонні збитки.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, що Apple знову втрачає прибуток, і на цей раз на ринку Китая. Повідомляється, що китайці воліють купувати дешеві смартфони від китайських виробників, а не купувати дорогі смартфони від яблучної корпорації.

Знай.uа писав, що Microsoft розпочала гонку за мобільний геймінг разом з Google. Повідомляється, що корпорація запустить стриминговый сервіс, який дозволить грати у всі ігри на смартфоні. Чи буде ця система працювати справно - покаже час.