Ми вже давно втратили рахунок скандалів навколо Facebook з-за проблем з захистом даних користувачів. Компанія UpGuard, яка спеціалізується на питаннях цифровий безпеки, повідомила про черговий витік даних користувачів соцмережі. Інформація зберігалася у відкритому доступі на серверах хмарного сервісу Amazon (AWS), так що кожен бажаючий міг скористатися цією базою в особистих цілях. Не виключено, що хакери вже почали зберігати ці бази собі на комп'ютер, щоб у майбутньому зламувати акаунти користувачів.

Фахівці UpGuard знайшли дві окремі бази даних. Судячи з обсягу цієї бази, мова йде про 540 мільйонів записів про особистих даних для входу в соцмережу.

Друга база (її обсяг не називається) містила дані про 22 тисяч користувачів Facebook. Кажучи конкретніше, це були дані про друзів і лайку, а також адреси електронної пошти і паролі. Компанія поки не дала ніяких коментарів, але користувачі цього точно не забудуть.

Популярні новини зараз
Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою
Показати ще

Нагадаємо, що інсайдери розповіли, як відбувається створення нової моделі iPhoneпочинаючи від дизайну, закінчуючи появою апарату на прилавках. Що дивно, розробка девайса закінчується за рік до його випуску. Іншими словами, як тільки випускався iPhone X, компанія вже розробила всі 3 моделі iPhone XS. Після цього компанія вже налаштовує iOS, і вже після цього дає випробувати апарат тестерам, які використовують ці пристрої як основні.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, що інсайдери назвали дату виходу iPhone Mini. По суті, це інша версія iPhone SE 2. Компанія приготувала сюрприз для фанатів компактних телефонів, яким не потрібна гігантська діагональ пристроїв. Серед іншого, девайс отримає покращений процесор, а також всі сучасні нововведення.

Знай.uа писав, що глава Xiaomi пообіцяв позбавити смартфони від набридливої реклами. Серед іншого, компанія просто перестаралася з відображенням реклами користувачам, які досить холодно відреагували на такий хід.