У центрі спіральної галактики NGC 3147 астрономи з різних країн раптово виявили закручений диск матерії навколо чорної діри, яка розташована приблизно в 130 млн світлових років від Землі. Для цього вони скористалися космічним телескопом Hubble, який контролює NASA і Європейське космічне агентство.

Читай Знай.ua оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

Як повідомляє Newsweek, такі галактики як NGC 3147 зазвичай мають недостатньо матерії, щоб утворився диск навколо чорної діри, який потроху засмоктується в неї.

"Це такого ж типу диск, який ми бачили в об'єктах, яскравіше в тисячу або навіть 100 тисяч разів… Прогнози сучасної моделі для слабких галактик, очевидно, виявилися помилковими", - зазначив автор цього дослідження Стефано Бирнчи.

Українці розгадали, хто ховається під маскою "килиммена" у складі Kalush Orchestra: причому тут "Танцюють всі" По одному кожні два дні: путінське вторгнення забрало життя 42 російських полковників Поворознюк емоційно висловився щодо війни і особисто Володимиру путіну: "Х*йло ти кончене" Представник Великобританії на Євробаченні-2022 пішов стопами Олега Псюка з Kalush Orchestra: не вистачає тільки вишиванки

Команда проаналізувала зібрані дані і з'ясували, що маса чорної діри в 250 млн раз перевищує масу Сонця. Також вони виявили, що диск матерії обертається зі швидкістю, рівної 10% швидкості світла.

Крім усього іншого, дослідникам випала рідкісна можливість перевірити дві теорії відносності Альберта Ейнштейна, так як цей диск матерії глибоко втягнутий в гравітаційне поле чорної діри, через що відбувається викривлення світла.

Нагадаємо, що вчених розбурхав шокуючий сигнал із Всесвіту.

Як повідомляв портал Знай.ua на одну загадку стало менше: вчені отримали сигнал з далекого космосу.

Також портал Знай.ua писав, що конспірологи виявили на Марсі "ворота".