Багато великих автовиробники промишляють співпрацею з китайськими компаніями на місцевому ринку. Nissan, наприклад, обмінюється досвідом з Dongfeng. Все це призвело до електромобілю на базі Nissan Navara. Схоже, деякі виробники вже випускають величезні автомобілі, які зможуть здивувати навіть завзятих водіїв своїми характеристиками і можливостями.

Варто відзначити, що новинка досить старанно експлуатує зовнішність донора, тому ви без зусиль дізнаєтеся тут японський пікап. Втім, передня частина все ж таки змінилася. Можна помітити змінену оптику, іншу форму решітки радіатора і бампера.

Читай Знай.uа оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

Головна ж відмінність - мотор. Можна подумати, що електричний пікап - це дивно і незвично. Тим не менш, схоже, ми маємо справу з зародженням трендом найближчих років. Компанія випустила пікап раніше Tesla, що багато про що говорить.

Популярні новини зараз

Катерину Кухар не пустив на пляж небезпечний здоровань: "Немає місця"

Путінський бойовий флот підступно наблизився до берегів України

Мама Дана Балана навчила сина, як завоювати серце Тіни Кароль: "Борись до кінця"

51-річна Ірина Білик на "Масці" вразила українців зовнішністю: "Що з обличчям?"

Показати ще

Орієнтовна ціна для китайського ринку з урахуванням державних субсидій близько 18,9 тис дол, що точно порадує користувачів.

Нагадаємо, що хакери навчилися зламувати будь акаунт Instagram. Що дивно, хакери не зламують соцмережу, а лише користуються уразливими, які не змогла виправити компанія Facebook. Зазначимо, що на сьогоднішній день хакери обіцяють зламати будь-який аккаунт всього за 150 доларів, так що ваші дані під загрозою.

Як повідомляв Знай.uа компанія Google, яка займається розробкою Android 10.0 Q, опублікувала список смартфонів, які зможуть оновитися до актуальної версії прошивки. Втім, варто відзначити, що серед смартфонів у списку більшість тих, які з'явилися на ринку ще в 2019 році.

Також Знай.uа писав, що компанія Google готує власну соцмережу. Втім, вона відрізняється від Facebook і Instagram. Замість набридливих фотографій і новинних стрічок спільноти, які будуть мати спільні інтереси. Таким чином, компанія хоче обігнати Instagram за популярністю, якщо це взагалі можливо.