Мініатюрні світлові імпланти допоможуть дослідникам маніпулювати активністю гена FGFR1. Це дає доступ до ще 4500 гени, якими він управляє, і надію на лікування багатьох захворювань.

Читай Знай. ua в оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

Біологи за останні десятиліття навчилися об'єднувати генетику з оптикою і контролювати взаємодію клітин один з одним за допомогою світлових сигналів. Дослідники вважають, що впливаючи світлом на певні зони можна виправити наслідки небезпечних для здоров'я мутацій.

Випробувати цей підхід вирішили дослідники з Університету Буффало, про роботу яких розповідає Science Daily. Вони вибрали для роботи ген рецептора фактора росту фібробластів 1 (FGFR1), який відіграє ключову роль у зростанні всього організму і окремих клітин. Під контролем FGFR1 знаходиться 4500 інших генів, тобто близько 20% кодуючої частини людського геному. Проблеми з роботою деяких з них відповідальні за такі захворювання, як шизофренія і рак молочної залози.

Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити Чому українцям необхідно заповідати майно вже зараз та як це зробити правильно Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

Для того, щоб маніпулювати активністю гена FGFR1, дослідники ввели в культуру людського мозку крихітні світлові імпланти з бездротовим керуванням. Вони активували і деактивували FGFR1 і пов'язані з ними клітинні функції дією на них різних лазерів.

На даний момент робота знаходиться на ранній стадії і вчені сподіваються, що в майбутньому оптогеномика дозволить запобігати поширені генні аномалії.

Нагадаємо, из-за анонімного листа у Ватикані відкрили дві гробниці.

Як повідомляв Знай. ua, вчені назвали продукт, який вилікує людство від кору.

Також Знай. ua писав, що вчені поставили Землі зловісний вирок.