У різних ЗМІ часто можна спостерігати новини на тему кривавої планети-Х, мовляв на Землю з великою швидкістю насувається планета Нібіру, через яку на нашій планеті відбудеться кінець світу.

Однак, що це означає і чи наближається до нас апокаліпсис розповіли журналісти одного з українських видань.

Читай Знай.uа в оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

Так, прихильники версії про Апокаліпсис заявляють, що він неодмінно станеться. Навіть називають точну дату – 12 серпня. Тоді планета Нібіру підійде до нас на мінімальну відстань. А ось що думають про це в NASA, давайте розбиратися разом.

"Більше не платимо...": українці повелися на жорсткий обман щодо доставки газу Українці почнуть отримувати сонячні панелі: кому пощастить не боятися відключень Українцям видають 3600 грн на місяць: виплата тимчасова, варто поспішати Українських пенсіонерів звільнили від земельного податку, дали знижку на ЖКП: хто у списку

Чудові новини!

Тепер Знай.ua став ще ближче і доступніше. Швидше завантажуй додатки для Android або IOS і залишайся в курсі останніх подій. Усе це у неповторній подачі журналістів нашого порталу!

Нибиру

Що таке Нібіру?

Планета. Міфічна. Нібито – в Сонячній системі. Часто ототожнюється з "планетою X" — гіпотетичною планетою або коричневим карликом за орбітою Плутона. У сучасній масовій культурі вважається планетою, наближення якої до Землі тягне за собою катаклізми планетарного масштабу.

Нібіру

Коли про Нібіру заговорили вперше?

Давно. Якщо орієнтуватися на письмові згадки – десь у 12 столітті до нашої ери. Тоді стародавні вавілоняни згадували про неї, як про зірку, яка асоціювалася з богом Мардуком. У їх віруваннях ця зірка керувала рухом зірок по небу. Саме слово "нібіру" означало перетин – і як місце, і як дію.

Що про Нібіру насправді говорять у NASA?

Що її не існує. Що ніякі смертельні об'єкти не мчать до Землі на шаленій швидкості, і не посилають до нас своїх шпигунів. Що ніяких доказів подібних сценаріїв немає.

Нагадаємо, Сонце випустило на волю монстра Нібіру.

Як повідомляв Знай.иа над потопаючої в пекельному полум'ї Росією помітили катів Нібіру.

Знай.иа писав, чудовиська з Нібіру почали вторгнення.