Експерти все частіше говорять про високу ймовірність початку третьої світової війни. В ході бойових дій скоріше за все буде застосована ядерна зброя. Так, біологи спрогнозували, що пережити ядерну війну зможуть лише 4 види тварин.

Виявилося, що найменш страшна радіація для скорпіонів. Причиною цього є їх будова тіла та спосіб життя.

Біологи не перестають вивчати здатність живих істот пристосовуватися до екстремальних умов. Зібрані за роки роботи дані дозволяють зрозуміти, як буде виглядати Земля після ядерної війни. Серед видів тварин, які можуть вижити після застосування ядерної зброї, є також павукоподібні, дрозофіли та мікроскопічні тихоходки.

ядерна зброя

Одна квитанція "поважчає" на 150 грн: як в Україні зміняться тарифи на світло, газ та воду Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити Чому українцям необхідно заповідати майно вже зараз та як це зробити правильно

Вроджена здатність пристосовуватися до мінливих умов допоможе паукоподібним перенести війну. Дрозофіли абсолютно не бояться радіоактивних випромінювань, тому теж потрапили в список. Мікроскопічні тихоходки "скляніють" при будь-якої небезпеки, а значить не загинуть навіть при повній відсутності кисню.

Біологи також зробили вражаюче припущення щодо того, чи переживуть люди ядерну війну. За їхніми прогнозами, деякі представники людства точно зможуть пережити ядерну атаку, хоча й з можливими мутаціями. Однак вони все ж зможуть відновити популяцію.

Нагадаємо, покладено початок безсмертю: люди в білих халатах оживили мозок створіння.

Як повідомляв портал Знай.uа, одну з найбільших таємниць Всесвіту розкрито: чорні діри - не ті, за кого себе видають.

Також портал Знай.uа писав, що стародавні люди прийшли на Мадагаскар з Африки 11 тисяч років тому - це виявилося на 9 тисяч років раніше, ніж припускали вчені.