Поки ровери на Марсі шукають докази існування води в далекому минулому, в Сонячній системі знайдено ще одне місце, де вона є в достатку. Європа - це один із супутників Юпітера, який давно привертає увагу вчених тим, що на ній виявили ознаки існування рідкої води, а значить ймовірне наявність життя. Схоже, цей супутник залучить до себе увага вчених, адже знайти ознаки життя на планеті з наявністю води простіше простого.

Супутник Юпітера, NASA

На цьому тижні NASA офіційно підтвердила наявність на Європі водяної пари. Цей факт свідчать про те, що під крижаною поверхнею Європи ховається величезний рідкий океан води. Можливо, ровери зможуть взяти пробу ґрунту, але це буде точно не скоро.

Юпітер

Команда дослідників на чолі з планетарним дослідником NASA Лукасом Паганіні досліджували Європу з допомогою обсерваторії Кека на Гаваях. До того ж, вчені виявили достатню кількість води, щоб знайти життя, якщо вона там є.

Тарифи на світло дотягнуть до європейського рівня: без субсидії не вижити На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Це має робити кожен, хто має смартфон: чохол і скло на екран не захистять Валютний ринок чекають важливі зміни: як можна буде здати чи купити долари

Нагадаємо, що експерти виявили серйозну уразливість в смартфонах Android. Наприклад, деякі програми мають доступ до камери, причому без відома самого користувача. Іншими словами, хакери можуть просто зламати доступ до камери і фото смартфона за допомогою звичайних сторонніх додатків.

Як повідомляв Знай.uа Павло Дуров порадив відмовитися від месенджера WhatsApp. Творець Telegram повідомив, що месенджер є ненадійним, а користувачі опиняються на гачку у хакерів. До того ж, кількість зломів акаунтів з кожним роком зростає.

Також Знай.uа писав, що компанія Apple представила чохол з акумулятором для новеньких iPhone. Тепер можна відмовитися від постійної зарядки гаджета, адже він отримав додатковий акумулятор.