Відразу після початку стажування в НАСА, учень середньої школи зробив чудове відкриття: планета, що обертається навколо двох зірок.

Минулого літа Вольф Кукье тільки закінчив навчальний рік у середній школі Скарсдейл в Нью-Йорку, коли він приєднався до Центру космічних польотів імені Годдарда НАСА в Гринбелте, штат Меріленд, для стажування. НАСА доручило йому поглянути на зміни яскравості зірки, які були зареєстровані космічною програмою Transiting Exoplanet Survey Satellite (TESS), метою якої є пошук планет за межами сонячної системи Землі.

апарат NASA InSi

Приблизно через три дні після проходження інтернатури Цукер помітив сигнал від системи під назвою “TOI 1338”.

“Я переглядав дані про все, що добровольці позначили як затемнену подвійну систему, в якій дві зірки обертаються навколо один одного, і з нашої точки зору затьмарюють один одного на кожній орбіті”, - сказав Кукье, згідно з НАСА, який оголосило про відкриття в останній раз.

"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити

NASA

Нагадаємо, що компанія Xiaomi анонсувала вихід нової ОС для смартфонів, яка точно сподобається користувачам. Новинку покажуть вже в 2020 році.

Як повідомляв Знай.uа у мережі показали максимально точний знімок Місяць, який зробили з сотень тисяч інших фото. Виглядає заворожуюче.

Також Знай.uа повідомляв, що в мережі показали захищений смартфон CAT S32. Смартфон відмінно підійде для любителів активного відпочинку.