На цьому тижні відстежуваний НАСА астероїд пролітає повз Землі по траєкторії “близького наближення”. Ця новина з'явилася менше ніж через два тижні після того, як Астероїд 2020 AO був вперше виявлений в Сонячній системі.

За даними Центру вивчення навколоземних об'єктів НАСА (CNEOS), астероїд був помічений 1 січня 2020 року.

Астероїд, фото - YouTube

З тих пір НАСА відстежувало рух космічного каменю 42 рази протягом семи днів, щоб визначити його розмір, швидкість і траєкторію.

НАСА визначило, що Астероїд 2020 - це NEO-об'єкт типу Аполлона або навколоземний об'єкт, швидко наближається до Землі під час прольоту 14 січня.

Пенсіонерам нарахують по 940 гривень надбавки: пощастить, як завжди, не всім Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Готуйте гаманці: українцям за лічені дні підвищать тарифи на комуналку, що подорожчає Нова смертельна хвороба набирає обертів - "корона" допомогла їй обійти імунітет

Астероїди типу Аполлона перетинають орбіту Землі по траєкторії, схожою на астероїд 1862 Аполлон.

астероїд

NEO також часто наближаються до Землі, змушуючи агентства, такі як NASA і Європейське космічне агентство (ESA), уважно стежити за будь-яким загрозливим об'єктом.

НАСА заявило: “Оскільки їх орбітальні траєкторії часто перетинають траєкторію руху Землі, зіткнення з околоземными об'єктами відбувалися в минулому, і ми повинні зберігати пильність щодо можливості майбутніх зближень Землі”.

Нагадаємо, що стажист NASA випадковим чином відкрив нову планету, яка придатна для життя землян. Схоже, у них з'явився новий співробітник, так як далеко не кожен вчений робить такого роду відкриття.

Як повідомляв Знай.uа, компанію Apple звинуватили в крадіжці патентів. Цього разу скандал пов'язаний з Apple Watch, які вміють вимірювати пульс.

Також Знай.uа повідомляв, що в мережу силил перші живі знімки Samsung Galaxy S20, який покажуть публіці вже в лютому цього року.