На днях іноземні науковці зробили сенсаційне відкриття. Так, вони вперше виявили небесні тіла на краю Сонячної системи, які, як припускається, є зародками нових планет. Варто зауважити, що до цього часу вони були невідомі.

Повідомляється, що один з об'єкт розташовується в поясі Еджворта-Койпера, який віддалений від нас на 30-55 астрономічних одиниць. Найвідомішим небесним тілом в цьому регіоні є Плутон. Вважається, що пояс складається з об'єктів, що залишилися після формування планет. Через невеликої кількості сонячного світла астероїди і комети в цій частині Сонячної системи збереглися такими, якими вони були мільярди років тому.

Космос

Відтак, науковцям за допомогою нового методу, вдалося зробити відкриття такого небесного тіла, радіусом 1,3 км, що підтверджує гіпотезу, згідно з якою планетезималі - зародки планет - на ранньому етапі досягають невеликих розмірів, а потім швидко нарощують свою масу, перетворюючись у великі об'єкти.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нові тарифи на воду для трьох категорій споживачів: як зміняться платіжки "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати

Нагадаємо, NASA виявило астероїд, який мчить прямо до Землі.

Як повідомляв Знай. ua, Сонце заговорило з землянами на незвичайному мовою.

Також Знай. ua писав, що NASA відстежує кілометрову скелю в космосі, яка може вбити мільйони людей, якщо почне швидко наближатися до Землі.