Студентка Університету Британської Колумбії (Канада) Мішель Кунімото виявила 17 нових екзопланет. Серед них є одна розміром приблизно з нашу Землю, яка знаходиться в "зоні життя" навколо зірки.

Планети вдалося знайти завдяки даним, зібраним космічним телескопом Кеплер NASA.

"Планета розміром з Землю знаходиться в тисячі світлових років від Землі, так що ми ще не скоро до неї доберемося! Але це дуже цікава знахідка, адже на сьогоднішній день ми знайшли в даних Кеплера всього 15 маленьких світів у зонах життя", - заявила Кунімото.

екзопланети, фото Astronomical Journal

Та сама планета, на якій може бути жива вода отримала назву KIC-7340288 b. Вона приблизно в 1,5 рази більша за Землю, а її орбіта трохи ширше орбіти Меркурія, але при цьому вона отримує лише третину світла.

Погода 19 травня перетворить Україну на суцільну калюжу, циклон не вщухає

На Україну насуваються потужні шквали та грози: забомбить "яйцями" з неба

"Як з табору", - Наталію Могилевську розкритикували за епатажний образ

Стосунки з "Холостяком" Мельником і зізнання за сценарієм: Юлія "Зайка" розкрила шанувальникам правду

Кунімото та її керівник Джеймі Метьюз продовжать пошук планет у даних Кеплера. Вони сподіваються, що деякі з них будуть у зонах життя. Наукова стаття опублікована в The Astronomical Journal.

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, ні зими, ні літа - вчені жахнули фатальними наслідками зміни кута нахилу осі Землі.

Як повідомляв портал Знай.uа, астрономи вперше побачили вибух чорної діри розміром з 15 Молочних Шляхів.

Також портал Знай.uа писав, що нова версія появи Землі зламала мозок вченим.